خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: فعالیت های فرهنگی باید در اولویت تمام برنامه ها قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۰۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جلسه توجیهی برنامه های سال 94 بسیج مساجد و محلات و اقشار سپاه شاهرود که با حضور بیش از 300 نفر از فرماندهان حوزه و پایگاه ها و کانون ها و شورای آنها در حسینیه سپاه شاهرود برگزار شد، ضمن تقدیر از از حضور موثر در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اظهار کرد: کار عظیم فرهنگی اجلاسیه شهدا به همت اقشار مختلف مردم و بسیجیان اجرا شد و باید از این همه حضور و اخلاص تشکر کرد.

وی با تأکید بر توجه به اجرای برنامه های ابلاغی گفت: باید برنامه های ابلاغی با توجه به نیاز اقشار و اثربخشی و عمق بخشی اجرا شود و تلاش کرد تا اثرگذاری و کیفیت برنامه ها فدای کمیت آنها نشود.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه با توجه به جنگ نرم دشمنان باید کار فرهنگی در اولویت قرار گیرد، افزود: باید تلاش شود تا با توجه به نیاز جامعه و قشر جوان برنامه ها در سطح پایگاه ها و اقشار مختلف اجرایی و به اهداف دست یابیم.

دامغانی با اشاره به همدلی و همزبانی بین دولت و ملت که مورد تاکید رهبر انقلاب است، گفت: ما در اجلاسیه شهدا این موضوع را به ظهور رسانده و نشان دادیم اگر مردم با مسئولین همراه باشند می توانند کارهای بزرگی را به راحتی انجام دهند.

در این جلسه با برپایی کمیسیون های مختلف مسئولین قسمت های ناحیه به توجیه رده های همتراز خود در حوزه و پایگاه پرداختند و آنها را نسبت به برنامه های ابلاغی سال 94 سازمان بسیج توجیه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها