رییس سازمان بسیج کارگری استان سمنان گفت: ایجاد پایگاه های بسیج در کارخانه ها و واحدهای تولیدی یکی از مهمترین اولویت های سازمان بسیج کارگری در استان است.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۱۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
احمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود ضمن تبریک به همه کارگران و به خصوص کارگران بسیجی که در عرصه جنگ اقتصادی فعالیت دارند با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته کارگر و روز بسیج کارگری گفت: از چهارم اردیبهشت برنامه های این هفته با غبارروبی گلزار شهدای استان و حضور در نمازجمعه آغاز شد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین ائمه جمعه شهرستان ها توسط ستاد هفته کارگر و بسیج کارگری برنامه ها انجام شد.

وی افزود: عیادت از کارگران بیمار در بیمارستان شفای سمنان،دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر استان،برگزاری همایش های روز بسیج کارگری در سراسر استان و همایش بزرگ کارگران در راستای کنگره سه هزار شهید استان سمنان از دیگر برنامه های این هفته بوده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان سمنان خاطرنشان کرد: بازدید مجموعه مدیران و کارگران از پارک علم و فناوری استان و اعزام کارگران و کارفرمایان و مسئولین بسیج کارگری به همایش کشوری با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به اعزام 40 نفر برای دیدار با رهبر انقلاب گفت: از استان سمنان 40 نفر از کارگران و کارفرمایان و مدیران نمونه به دیدار رهبری اعزام شدند.

احمدی با بیان اینکه روز جمعه 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است بیان کرد: ما از همه کارگران که سربازان جنگ اقتصادی ما هستند تقدیر و تشکر می کنیم و تلاش داریم تا با انجام برنامه های مختلف با توجه به شرح وظایف این سازمان در ارتقا سطح کارگران در جامعه تلاش نماییم.

وی روز دهم اردیبهشت را روز بسیج کارگری عنوان کرد و افزود: این روز شهید برنسی شهید شاخص کارگری کشور به شهادت رسیده اند و این روز را روز بسیج کارگری عنوان نموده اند.

مسئول بسیج کارگری استان با تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط بسیج کارگری شاهرود عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم فرهنگ بسیجی را در قشر کارگر و واحدهای تولیدی بسط و گسترش دهیم تا با این فرهنگ والا بتوانیم در عرصه تولید نیز مانند عرصه نظامی دشمنان را ناکام نماییم و فعالیت های انجام شده در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر ایجاد پایگاه های بسیج در سطح کارخانه ها و واحدهای تولیدی بیان کرد: تلاش داریم در واحدهای تولیدی و کارخانجات پایگاه های بسیج ایجاد شود و به فضل خدا تاکنون در شاهرود شش پایگاه بسیج تاسیس شده و استقبال برای تاسیس پایگاه های دیگر نیز از طرف شرکت ها و کارخانجات وجود دارد و این نشان از علاقه همه به بسیج و فرهنگ متعالی آن برای پیشرفت و استکبارستیزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها