به مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری

مسئولان از شرکت توربو ژنراتور شاهرود بازدید کردند

در گرامیداشت روز بسیج کارگری و روز جهانی کارگر مسئولین شهرستانی از شرکت توربوژنراتور شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان،جانشین سپاه ناحیه،مسئول سازمان بسیج کارگری استان و شهرستان،روئسای ادارات صنعت،معدن و تجارت و تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و فرماندهان پایگاه های شرکت ها و کارخانجات تولیدی به مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری از روند اجرایی شرکت توربوژنراتور شاهرود بازدید کردند.

در این بازدید مهندس طاهری به تشریح بخش های مختلف این شرکت و کارهای انجام شده در این واحد تولیدی پرداخته و شرکت کنندگان از نزدیک با روند کاری این شرکت تولیدی و اشتغال زا آشنا شدند.

در این بازدید شرکت کنندگان از بخش های مختلف شرکت شامل واحد الکترومکانیک،رتور و استاتور،کویلسازی،ترانسفورماتور و مگنت،مکانیک(ماشین کاری)،آزمایشگاه کنترل کیفیت،فنی مهندسی و تحقیقات و توسعه بازدید نمودند.

مهندس طاهری در این بازدیدها با اشاره به شرکت هایی که بخشی از موتورهای آنها در این شرکت ساخته و یا تعمیر می شود گفت: این شرکت با عراق ارتباط دارد و در نیروگاه های برق بصره حضور فعال داشته و برای آنها کارها مختلف تولیدی و تعمیری انجام می شود و همچنین با شرکت های مختلف کشور همکاری و دستگاه های آنها تعمیر و یا ساخته می شود.

دیدار مسئولین ستاد هفته کارگر شاهرود با خانواده شهیدان عباس و حسن بیرجندی و حسن عامری

در گرامیداشت روز بسیج کارگری مسئولین ستاد هفته کار شهرستان شاهرود با خانواده شهدای کارگر شاهرود دیدار کردند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی،فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر،رئیس اداره تامین اجتماعی و معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود با خانواده شهیدان عباس و حسن بیرجندی و حسن عامری دیدار و گفت و گو کردند.

در این دو دیدار که مادر و همسر شهیدان حضور داشتند در خصوص مشکلات این خانواده ها تصمیماتی اتخاذ شد و در بر طرف نمودن این مشکلات تاکید شد.

حسین امیرحسینی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اگر شهدا نبودند و ایثارگری و مجاهدت آنها نبود امروز سرنوشت ما معلوم نبود چه می شد و شاید مانند کشورهای اطراف خود در نزاع و درگیری بودیم.

وی افزود: شهدا به ما عزت و آبرو و اقتدار بخشیدند و باید در همه حال قدردان این نعمت باشیم و در راه شهدا که همان راه اسلام ناب است حرکت کنیم.

در این دیدارها مادر و همسر شهیدان عباس و حسن بیرجندیو حسن عامری نیز با بیان مشکلات خود بر حرکت در مسیر ولایت و اسلام که خواسته شهدا بود تاکید کردند و از همه مسئولان خواستند به فکر جامعه و مردم باشند و بتوانند راه شهدا را ادامه دهند.

در پایان این دیدارها هدایای به رسم یادبود به خانواده شهیدان عباس و حین بیرجندی و حسن عامری از شهدای قشر کارگری شهرستان شاهرود اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار