در گرامیداشت هفته کارگر؛

همایش روز بسیج کارگری در شاهرود برگزار شد

به مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگر همایشی به همت حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود در کارخانه توربوژنراتور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
یه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری و کارگر همایشی به همت حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود در شرکت توربوژنراتور شاهرود با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این همایش که بیش از 150 نفر از کارگران کارخانه توربوژنراتور و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار شاهرود،جانشین سپاه شاهرود،مسئول بسیج کارگری استان سمنان و شهرستان،روئسای ادارات صنعت معدن و تجارت و تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارگری در سالن اجتماعات شرکت توربوژنراتور شاهرود برگزار شد، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با تبریک هفته کارگر و ولادت امام علی(ع) و روز پدر با ابراز خرسندی در حضور در جمع کارگران این شرکت گفت: بنده از نزدیک شاهد رشد و توسعه این شرکت بوده ام و از مهندس عامریان نیز یادی باید کرد که بنیانگذار این شرکت بوده اند.

احمد خرم با اشاره به سه منظر کاری حوزه معاونت خود اظهار کرد: سه حوزه کاری عبارتند از حوزه سرمایه گذاری و تسهیلات و ارائه خدمات کارگری و شرایط خاص و مسائل سیاسی اجتماعی که می توان بررسی نمود.

وی با اشاره به تعامل و همکاری افزود: ما می توانیم در این حوزه ها تعامل و همکاری و یاری نماییم و در خدمت عزیزان هستیم.

خرم با تقدیر از هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیان کرد: باید تقدیر کرد از این مجموعه که با توجه به رکود بازار به فعالیت خود ادامه می دهند و اشتغال تاثیرگذاری نیز ایجاد کرده اندو از همه دوستان و کارگران عزیز تشکر و قدردانی دارم.

مهندس طاهری مدیرعامل شرکت نیز در این همایش با تقدیر از حضور مدعوین و گرامیداشت هفته کار و روز بسیج کارگری با ارائه گزارشی از روند فعالیت های این شرکت اظهار کرد: شرکت توربوژنراتور از سال 1369 فعالیت خود را در زمینه طراحی،ساخت و بازسازی ماشینهای الکتریکی آغاز کرده است.

وی افزود: این مجموعه با هدف رفع وابستگی کشور،دانش فنی و تکونولوژی خود را ارتقاء داده و هم اکنون با بیش از 610 کارفرما در سطح کشور همکاری می کند.

طاهری خاطر نشان کرد: طراحی و ساخت موتورهای m.v و h.v،ژنراتورهای نیروگاهی،موتورهای dc،ترانسفورماتور و مگنت خدماتی است که به صنایع مختلف از جمله:پتروشیمی،نفت و گاز،مس،چوب و کاغذ،نظامی،حمل و نقل ریلی،سیمان،فولاد،حمل و نقل دریایی،صنایع لاستیک،آب و فاضلاب و قند و شکر ارائه می شود.

وی تصریح کرد: قریب به 400 پرسنل مجرب،کارآزموده،متخصص در کارخانجات ساخت و بازسازی در شهرهای شاهرود،ایوانکی و کرج در انجام این کارهای مهم گام برمی دارند.

طاهری با اشاره به اینکه شرکت توربوژنراتور اولین و منحصر به فردترین سازنده الکتروموتورهای سانتریفوژ قند در کشور است عنوان کرد: این شرکت گواهی ثبت اختراع و ابتکار ساخت سانتریفوژ قند در کشور را دارد و تاکنون بالغ بر 340 دستگاه سانتریفوژ ساخته و علاوه بر بازار داخل به کشورهای آسیانه میانه نیز صادر شده است.

وی با تاکید بر همراهی کارگران این شرکت در ارائه خدمات گفت: کارگران و زحمت کشان عرصه تولید این شرکت باور دارند که خواستن توانستن است و بر همین راستا گام برداشته و افتخار آفرینی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار