خبرهای داغ:
استاندار گفت: بازسازی مناطق محروم توسط بسیج سازندگی به اندازه ای تاثیر گذار است که می تواند نگاه به زندگی جوانان را تغییر دهد به بیان ساده تر، بهترین روش برای تربیت نسل جوان است.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۷۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، اولین نشست ستاد عالی پشتیبانی اردوهای هجرت وافتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی با حضور مرتضی روزبه استاندار، سردارحزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ، مدیران کل اداری و فرماندهان در سالن استانداری برگزار شد.

مرتضی روزبه استاندارقزوین در این مراسم اظهار کرد: فعالیت بسیجیان یک فعالیت اساسی می‌باشد ولی با گذشت چند سال متوجه می‌شویم که چراهمچنان روستا های محروم وجود دارد ولی از سوی دیگر ازاینکه هنوز روحیه جهاد، تلاش و بسیجی در جامعه  جریان دارد خرسند هستیم.

وی افزود:  با چالش هایی که در حوزه جوانان با آن روبرو هستیم می توان گفت جهاد سازندگی یک مجموعه چند وجهی است که  اخلاق اجتماعی را  به نسل امروز آموزش داده است.

حرکت خودجوش بسیج به یک الگو تبدیل شود

این مقام مسئول تصریح کرد: حرکت خودجوش  بسیج برای نسل امروز می تواند به یک الگو و مدل تبدیل شود و بر پایی همایش‌ها برنامه‌های جهادی جهاد سازندگی است که توانسته جوانان را به نیکی تربیت کند.

روزبه ادامه داد: این حرکات به اندازه ای تاثیر گذار است که می تواند نگاه به زندگی جوانان را تغییر دهد به بیان ساده‌تر، بهترین روش برای تربیت نسل جوان است از سوی دیگر اهداء حیات حقیقی به روستاییان سبب می شود که جمعیت روستایی کاهش پیدا نکند و چشم انداز آینده روستایی پایدار باقی بماند.

 تنها شعار دادن آفت اقتصاد مقاومتی است

این مقام مسئول در ادامه  بیان کرد:  آفت اقتصاد مقاومتی این است که درحد شعار و حرف باقی نماند در نتیجه ارائه طرح و برنامه ای جدی در این امر ضروری است.

استاندار قزوین با بیان اینکهه تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های  مهم است، متذکرشد: اقتصاد مقاومتی امروزه در مرحله ای حساس واقع شده که بر روی گسل بنا شده است به این منظور، اقتصاد مقاومتی همواره در معرض تهدیدات است .

روزبه خواستار شد: بسیجیان از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنند تا بتوانند راهکارها و ایده های جدیدی را ارائه دهند به این منظور، هویت و ماهیت بسیجی می تواند در هر شرایطی حفظ و پایدار بماند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها