خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گفت: فعالیت‌های جهاد سازندگی می‌تواند سبب جلب رضایت مردم شود تا آنان نیز از برکات انقلاب خرسند شوند.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۸۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، منوچهرحبیبی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری در نشست عالی هجرت استان که در سالن استانداری برگزار شد اظهار کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به قابلیت‌های استان اقداماتی در 13 حوزه انجام پذیرفته است که چناچه سایر دستگاه ها نیز همکاری و تعامل داشته باشند در اقتصاد مقاومتی تاثیرگذارتر خواهیم بود.

وی با اشاره به 48 طرح بسیج سازندگی افزود: درحال حاضر23 طرح در حال اجرایی شدن و 25 طرح هنوز نا تمام باقی مانده است از سوی دیگر، 100 طرح محرومیت زدایی در مناطق الموت، آوج و طارم تعریف شده است.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه تملک و دارایی و طرح های عمرانی مربوط به شهر و روستا به هر میزان که بسیج سازندگی تقاضا کرده انجام شده است در این میان بسیج نیرویی است که در طول انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی مردم را مورد پشتیبانی و حمایت قرار داده است تا بتواند به پیشرفت خود ادامه می دهد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فعالیت های جهاد سازندگی می تواند سبب جلب و رضایت مردم شود تا آنان نیز از برکات انقلاب خرسند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها