خبرهای داغ:
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان از جهاد سازندگی به عنوان یک فرصت استفاده کنند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار نگاه کرد چرا که مسئولان می توانند با جذب فرصت ها طرح های بیشتری را به بسیجیان واگذار کنند و اعتبارات بیشتری را در زمینه محرومیت زدایی جذب کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد عالی هجرت استان قزوین اظهار کرد: زمانی که سپاه پاسداران از جنگ تحمیلی فارغ شد بسیاری از فن و تخصص ها وجود نداشت در این میان با جذب نیروهای جوان توانست در زمینه سازندگی به کمک دولت بیاید.

 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم ماموریت خطیر بازسازی و احداث در شهر ها و مناطق محروم را بر عهده بسیجیان قرارداده است تا بافعالیت های آنان جهاد سازندگی تشکیل شد بطوری که دستاوردهای بسیاری هم کسب کرده است.

وی افزود: با ادغام جهاد سازندگی و بخش کشاورزی خدمت رسانی به مردم برای مدتی به تعویق افتاد ولی بعد از گذشت چند سال بسیج سازندگی دوباره به منظور محرومیت زدایی روستاها کار خود را آغاز نمود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقدامات قرارکاه خاتم الانبیاء در جهت عمرانی و سازندگی عنوان کرد: امروزه قرارگاه خاتم الانبیاء دراحداث بسیاری از پروژه ها حضور داشته است، در استان قزوین چندین پروژه با همکاری شهرداری استان به اجرا درآمده که با همکاری قرارگاه خاتم در مدت زمان کم به پایان رسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: نباید به بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار نگاه کرد چرا که مسئولان می توانند با جذب فرصت ها  طرح های بیشتری را به بسیجیان واگذار کنند و اعتبارات بیشتری را در زمینه محرومیت زدایی جذب کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار