جانشين فرمانده سپاه استان سمنان گفت: استان سمنان تنها استاني كه براي سه هزار شهيد خود فرهنگنامه و.... كار كرده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۱۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سرهنگ اسحاق هراسانيان، جانشين فرمانده سپاه استان سمنان در جمع خبرنگاران، اقدامات كنگره شهداي سمنان را استثنايي ارزيابي كرد و گفت: كنگره شهداي سمنان 10سال تلاش صادقانه براي جمع آوري عكس، خاطرات ... شهدا انجام داده است.

هراسانيان با اشاره به اينكه در همه استان هاي كشور درخصوص شهدا كارهاي بزگي انجام شده است، اظهار كرد: در استانها فقط براي شهداي شاخص كارها را انجام داده اند و براي همه شهداي خود كاري انجام نداده اند.

وي تصريح كرد: استان سمنان تنها استاني كه براي سه هزار شهيد خود فرهنگنامه و.... كار كرده است.

جانشين فرمانده سپاه استان با بيان اينكه همدلي و همزباني در اين كنگره به منشا ظهور رسيده است، خاطرنشان كرد: خلاصه اجلاسيه ها و يادواره هاي شهرستاني را در روز كنگره به معرض نمايش خواهند گذاشت.

وي افزود: این کار عظیم فرهنگی دارای تنوع و گستردگی فراوانی است و فوق العاده و بی نظیر از همدلی و همزبانی مجموعه بزرگی از استان است.

هراسانيان با بيان اينكه كنگره شهداي استان سمنان از 9 ارديبهشت كار خود را آغاز كرده است، گفت: ويژه برنامه هاي اين كنگره در حال برگزاري است و تا 18 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

جانشين فرمانده سپاه استان سمنان، در خصوص برگزاري اجلاسيه شهداي دانشجو اظهار كرد: اجلاسيه بزرگ شهداي دانشجويي با حضور سردار سلامي در 15 ارديبهشت ماه در تالار اميركبير دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وي درخصوص آخرين برنامه كنگره شهداي استان سمنان گفت: دعاي ندبه در مسجد امام سمنان با سخنراني حجت الاسلام طائب و مداحي سعيد حداديان به صورت مستقيم پخش خواهد شد.

هراسانيان با بيان اينكه كشور ايران هر چه دارد از شهدا دارد، گفت: امروز در چالش هاي منطقه اي قرار داريم و به بركت خون شهدا از اين چالش ها عبور خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه عربستان گور خود را با حمله به يمن با دستان خود كند گفت: آل سعود با حمله به مردم بي دفاع يمن در گرداب فرو خواهد رفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها