برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج کارگری در نیر

همایش بسیج کارگری و کارفرمایان بسیجی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۱۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14000 شهید والامقام کارگر در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت نیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین میکائیل مقدسی امام جمعه شهرستان، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری نیر، مدیر کل کار رفاه و امور اجتماعی استان، فرمانده سپاه نیر و سایر مسئولین شهرستان، نخبگان بسیج کارگری، کارگران برگزار شد.

در این همایش اکبر صمدی فرماندار نیر تبیین و تشریح اهداف بسیج کارگری، تبیین شاخصه های اقتصاد مقاومتی و ضرورت آن و پی ریزی ایجاد کارخانجات و موسسات تولیدی و صنعتی از مهمترین اهداف برپایی این همایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چندین مراکز تولیدی در ناحیه صنعتی نیر و آبهای معدنی فعالیت دارند افزود: با توجه به پتانسیل موجود تلاش می کنیم در تمام زمینه ها در شهرستان با دعوت از بخش خصوصی و با همت مردم این شهرستان مراکز تولیدی زیادی را بوجود آوریم تا موجب اشتغال زایی جوانان این شهرستان گردد.

در ادامه مراسم، منوری مدیر کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان به عنوان میهمان این همایش، با تبریک روز کار و کارگر به جامعه بسیج کارگری اظهار داشت: روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کارگر و قدردانی از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است و امیدواریم با حرکت جهادی این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، از شهردار نیر بعنوان مولد شاخص بکارگیری کارگر و چند تن از کارگران نمونه تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار