مديركل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به جنگ نرم دشمنان عليه ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي گفت: مباني فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ترويج شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۱۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا جهان در همايش رهروان شهيد فهميده كه با حضور بيش از 2500 نفر از دانش آموزان دختر دبيرستاني در سالن ورزشي غدير برگزار شد، اظهار كرد: سه هزار شهيد ستارگاني هستند كه در آسمان استان سمنان درخشيده اند.

وي با اشاره به اعزام بيش از چهار هزار دانش آموز دختر به اردوي راهيان نور در مناطق عملياتي جنوب كشور افزود: شور و شوق زايد الوصف دانش آموزان در مناطق عملياتي و يادمان هاي دفاع مقدس در جنوب به گونه اي است كه زبان قادر به توصيف آن نيست و اين شور و شوق پاسخي محكم و دندانشكن به كساني است كه به گمان باطل خود معتقدند هدف اين دانش آموزان از حضور در اردوي راهيان نور صرفاً‌ تفريح و سرگرمي است؛ ولي اينگونه نيست و من خود شاهد شادي و شعف و هيجان مثبت اين دانش آموز بوده ام.

وي با اشاره به اينكه به فرموده رهبر معظم انقلاب«ياد شهدا كمتر از شهدا نيست»، گفت: كشور جمهوري اسلامي ايران كشوري منحصر به فرد و متفاوت است و امروز و اين گردهمايي با شكوه بهترين فرصت براي آشنايي شما نوجوانان با يك مفهوم و باور عميق و اثرگذار است.

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان با تأكيد بر اينكه بايد نسبت به يك مفهوم عميق، انساني، رواني و ديني به نام شهيد فكر كنيم، خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: امروز بايد بيش از هر زمان با چشماني باز و گوش هايي شنوا و با تفكر در مفهوم شهيد و شهادت آينده خود را تضمين كنيد.

جهان با اشاره به وجود 5 هزار شهيد معلم و 36 هزار شهيد دانش آموز در كشور بيان كرد: شهدا راه خود را با اختيار كامل انتخاب كردند.

وي با اشاره به اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران در دنيا تصريح كرد: امروز رهبر معظم انقلاب به مراتب مذاكرات هسته اي را بهتر از رئيس جمهور آمريكل كنترل كرده است.

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دشمنان قسم خورده ايران همچون داعش و سلفي ها تنها علت دشمني شان با ما به دليل اسلام ناب محمدي (ص)است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها