خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

تجدید بیعت کارکنان سپاه بشرویه با شهدا

به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه جمعی از کارکنان سپاه بشرویه و دانش آموزان این شهرستان با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۳۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت آغاز هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عمارلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بشرویه ضمن گرامیداشت شهادت استاد مطهری و هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به بیان آیه ی شریفه ی قرآن کریم که " گمان نکنید شهدا مرده اند بلکه اینان زنده اند و نزد خدا روزی می خورند پرداخت و اظهار داشت: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و ما باید هدف ، راه و آرمانهای این عزیزان بخصوص شهید مطهری را بشناسیم و در بین نسل جدید گسترش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عمارلو یکی از راههای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را در نسل جوان عمل به وصیت نامه شهدا و خواسته های شهدا که همان پیوند با ولایت است دانست.

گفتنی است : به همین مناسبت دانش آموزان واحد امام خمینی (ره) نیز با بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدا قبور مطهر شهدای این شهرستان را عطر افشانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها