خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بسیج سازندگی توانسته اقدامات ویژه ای در راستای عمرانی و سازندگی انجام دهد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: طرح‌های بسیج سازندگی که در قالب اردوهای جهادی می باشد با صرف کمترین هزینه ها توانسته اقدامات ویژه‌ای در راستای عمرانی و سازندگی انجام دهد.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۴۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه ستاد عالی هجرت استان که در سالن استانداری برگزار شد اظهار کرد: سپاه پاسداران که از عوامل با انگیزه‌ای تشکیل شده است هدف خود را با تاکیدات رهبری خدمت به مردم قرار داده است.

وی گفت: ضروری است دستگاه‌های ذیربط استان نهایت تعامل و همکاری را در اجرای محرومیت زدایی و فعالیت های جهاد سازندگی داشته باشند چرا که جهاد سازندگی با حضور در مناطق دور افتاده سبب امید و نشاط در مردم می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: اگرافراد بسیجی در منطقه‌ای مشغول به فعالیت شوند تا حداقل نیازمندی‌های روستاییان را فراهم کنند موفق خواهند بود در این میان، به دلیل محرومیت و صعب العبور بودن اکثرمناطق سازمان جهاد سازندگی توانست درمناطق ورود پیدا کرده و مشکلات آنان را رفع نماید.

این مقام مسئول با بیان اینکه اردوهای جهادی با استقبال جوانان پرشور برگزار می‌شود، اذعان کرد: طرح های بسیج سازندگی که در قالب اردوهای جهادی می باشد با صرف کمترین هزینه ها توانسته اقدامات ویژه ای در راستای عمرانی و سازندگی انجام دهد.

سردار شاهرخی متذکر شد: بسیج سازندگی از ظرفیت ارزشمندی برخوردار است که باید با جدیت بیشتری در استان بتوانیم طرح های مهمتری را در مناطق محروم اجرا کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اردوهای جهادی یاد آورشد: افراد جهاد گر در تعطیلات نوروز در مناطق محروم امید و نشاط را ایجاد می کنند و به دنبال هیچ سود مادی نیستند وضروری است که مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها