خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع)گفت: پایگاههای مقاومت بسیج و بسیجیان در آماده سازی مساجد برای اعتکاف و پشتیبانی حضوری فعال دارند.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۴۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

معصومه نادرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اعتکاف نوعي رياضت و محدود ساختن خود است، افزود: اعتکاف تمرين رها كردن دنيا، بريدن دل كندن علاقه هاي دنيوي و لذت هاي نفساني دل دادن به معبود است، گريزي از غفلت زدگي است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه در سطح شهرستان بیرجند 17 مکان اعتکاف برگزار می شود، افزود: از این تعداد 15 مکان مربوط به خواهران می باشد.

وی با بیان اینکه بسیجیان خواهر و برادر و پایگاههای مقاومت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در آماده سازی مساجد برای اعتکاف و پشتیبانی حضور فعال دارند گفت: آماده و پخش بسته های فرهنگی در بین معتکفین شامل کتاب و نشریه موعضه خوبان در قالب سی دی و مسائل امنیتی و تامین سخنران و برنامه های فرهنگی و ایستگاه مطالعه را از برنامه های بسیج در اعتکاف است.

نادرپور متذکر شد: باید از ظرفیت های مساجد برای بالا بردن مباحث معنوی، اخلاقی و فکری بر اساس مسائل روز در بین معتکفین بخصوص جوانان، نوجوانان و کودکان استفاده شود.

نادرپور با اشاره به اینکه خواهران نسبت به برادران حضور بیشتری در اعتکاف دارند، عنوان کرد: حضور همه اقشارمختلف از دانش آموزان، دانشجویان، خانواده ها و معلمین و افراد نخبه در کنار یکدیگر باعث الگو پذیری مثبت از یکدیگراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها