مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) گفت: ۷۲ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی حاشیه شهر مشهد اعتبار داده شده شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۷۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی کیمیایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عمده طرحهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خراسان رضوی در زمینه استخرهای پرورش ماهی، پرورش مرغ، بلدرچین، کبک و شتر مرغ، راه اندازی واحدها ورمی کمپوست، توسعه و کشت مزارع زعفران و صنایع تبدیلی است گفت: صنایع بسته بندی، فرآوری لبنیات، صنایع تبدیلی دام و طیور نیز سال آینده به مجموع طرحهای اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی افزوده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اصل 147 قانون اساسی بسیج سازندگی مجری طرح های عمومی بسیج محسوب می شود و خدمت رسانی به محرومان را بعنوان اولویت کاری خود قرار داده است.

وی از ایجاد هزار و 845 طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان در سطح استان در واحدهایی نظیر پرورش دام سبک و سنگین، آبزیان، ماکیان و دیگر طرحهای زودبازده خبر داد و افزود: این طرح ها در حال اجرایی شدن می باشد.

کیمیایی همچنین به تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار تاکنون در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اشاره کرد و ابراز داشت: درآمدزایی، کارآفرینی و تامین امنیت غذایی در اعطای این تسهیلات در نظر گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: 72 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده که پروژه هایی چون مرمت مساجد، ساخت خانه عالم و خانه بهداشت از محل این اعتبار اجرایی می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها