مسئول اشتغال و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: در سال گذشته 22 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های اقتصاد مقاومتی و 7 میلیارد تومان در حوزه کارآفرینی به بسیج سازندگی خراسان رضوی اختصاص داده شده بود.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس جوانبخت امروز در نشست خبری گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تبیین راهبردهای کلان اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و کارآفرینی بعنوان تحقق این اهداف قرار گرفته است و 4 سال است که در این حوزه فعالیت می کنیم و در این راستا برنامه هایی تعیین و بومی سازی شد.

وی به استفاده از حضور متخصصان اشتغال و کارآفرینی دولت و بخش های خصوصی و دستگاه های اجرایی مربوطه در زمینه اشتغال زایی اشاره کرد.

جوانبخت در ادامه افزود: کاهش واردات کالاهای خارجی بویژه در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی و همچنین جایگزینی کودهای شیمیایی وارداتی که باعث خارج شدن مبالغ بالایی از ارز کشور می شود و استفاده از منابع آبی بدون استفاده مدنظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تسهیلات ارائه شده در زمینه اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و احاد مردم ارائه شده است و سعی بر این بوده تا قشر تولید کننده را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته 22 میلیارد تومان برای طرح های اقتصاد مقاومتی و 7 میلیارد تومان در حوزه کارآفرینی به بسیج سازندگی خراسان رضوی تخصیص داده شده بود.

مسئول اشتغال و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی ابراز داشت: از سال 90 تا پایان سال 93 ۵۰۰۰ عرصه تثبیت توسعه و احداث واحد داشته ایم.

جوانبخت عنوان داشت: عمده طرح های اقتصادی در زمینه پرورش ماهی، پرورش مرغ، بلدرچین، کبک و شتر مرغ و راه اندازی واحدها ورمی کمپوست،توسعه و کشتمزارع زعفران همچنین صنایع تبدیلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها