خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

هدف از برگزاری رزمایش "بیت المقدس" انسجام نظامی است

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هدف از برگزاری این رزمایش انسجام و ارتقای توانمندی های نظامی رزمی در راستای مقابله به تهدیدات نظامی انجام می پذیرد
کد خبر: ۸۵۱۵۸۸۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ابوافضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع اصحاب رسانه که در مجتمع شهید آوینی برگزارشد اظهار کرد: هرساله نیروهای مسلح کشور به منظور افزایش توان نظامی رزمایش هایی را با عناوین مختلف برگزار می کنند.

وی گفت: امسال نیز با توجه به برنامه های ابلاغی به منظور نمایش گذاشتن اقتدار نظام جمهوری اسلامی رزمایش بزرگ "  الی بیت المقدس" با حضور 30 گردان از 15 تا 18 اردیبهشت در استان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش خواهران روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه است اضافه کرد: زمان رزمایش برادران روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش انسجام و ارتقای توانمندی های نظامی رزمی در راستای مقابله با تهدیدات نظامی  انجام می پذیرد و در حال حاضر رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در 7 شهرستان برگزار می شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد:رزمایش‌های الی بیت المقدس با حضور مسئولان لشگری، نظامی، استان و تنی چند از مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

طاهرخانی برگزاری این رزمایش را در شهرستان های البرز،آوج، تاکستان،بویئن زهرا و آبیک درمدت زمان سه روز دانست و بیان کرد: کنترل اغتشاشات و مقابله با نا امنیتی، اجرای برنامه های عقیدتی و بصیرتی، دفاع از کوی برزن از دیگر برنامه هایی است که در این مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار