رئيس اداره تبليغات اسلامي كوثر گفت: روز معلم روز توجه به حق تعالی و معلم اولِ انسان و روز بزرگداشت علم، عالم، معلم و متعلم است.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۹۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام خاکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر،به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و تقارن آن با هفته عقیدتی و سیاسی؛ ضمن تبریک به معلمان و مربیان در سخنانی گفت: اولین معلم و مربی انسان خالق و آفریدگار اوست؛ خداوندی که در اولین نقطه آغاز با وحی؛ انسان را به خواندن فرا می خواند و با قلم صنع از یک سو و بیان بلیغ از سوی دیگر بشریت را از وادی جمالت و حیرت به عالم تفکر و معرفت می برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر در ادامه گفت: روز معلم روز توجه به حق تعالی و معلم اول انسان و روز بزرگداشت علم؛ عالم؛ معلم و متعلم است؛ از همین روست معلم پیر انقلاب امام راحل ره در شان معلم می فرماید: مقام معلم مقام والائی است و مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.

حجت‌الاسلام خاکی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه استاد شهید مرتضی مطهری در عرصه تربیت تشریعی فعالیتهای بسیاری انجام دادند؛ بهمین خاطر سالروز شهادت وی به هفته معلم و عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

وی در پایان سخنان خود هفته معلم که متقارن با هفته عقیدتی سیاسی می باشد را؛ به عموم معلمان و مربیان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی و کامیابی کرد.

 

ارسال نظرات