فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:سپاه یکی از نابترین دستاورد انقلاب اسلامی است و تنها نیروی است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:در میان دستاوردهای باشکوه انقلاب شاید یکی از مغفول‌ترین‌ها، دستاوردی باشد که او خود سرمنشاء بسیاری از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی است. دستاوردی که به نشان انقلاب اسلامی در سطح جهانی بدل شده است.

سرهنگ طلاهر رحیمی افزود:سپاه یکی از نابترین دستاورد انقلاب اسلامی است و تنها نیروی است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

سرهنگ رحیمی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در مقاطع مختلف اظهار  داشت:کارنامه سپاه در این مدت در واقع نمایشگر تجربه یک ملت است؛ یعنی اعماق شخصیت و هویت ملت ایران را می توان در این کارنامه مشاهده کرد؛ چون سپاه با ایمان و عقیده وارد میدان شده است.

وی افزود:باهوش ترین و قوی ترین فرماندهان نظامی را تربیت کرد؛ این کسانی که در سنین جوانی و کمتر از 30 سال، طراحان و به تعبیر فرنگی ها استراتژیست های برجسته میدان جنگ در سپاه شدند، هیچ دانشگاه نظامی ندیده بودند؛ این تربیت سپاه بود، تربیت این فضا بود که فضای نورانی است، تربیت این سازمان بناگذاشته شده بر مبنای ایمان و عقیده بود.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:سپاه ناحیه  سرعین در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی  تاکنون بیش 572میلیون تومان وام  به بسیجیان اعطا نموده است

این مسئول هدف از این طرح را افزایش درآمد اقشار کم درآمد در مسیر تولید و رسیدن به خودکفایی در سطح خانواده دانست و تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از جوانان با کمبود سرمایه مواجه هستند با دادن وام  های قرض الحسنه و عقود امید است استارت شروع به کار جوانان مهیا شود.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اسیب های ماهواره در سطح جامعه وبخصوص خانواده گفت: سپاه ناحیه سرعین با انجام  کار فرهنگی و برگزاری ده ها جلسه بصیرتی در بحث  مختلف درگیر جامعه در صدد بصیرت افزایی جامعه است.

وی تصریح کرد:تاکنون در مدت کم طرح جمع آوری دواطلبانه ماهواره حدود 30عدد دجالواره به این ناحیه تحویل داده شده است که به ازای هر دجالواره یک عدد دستگاه  مبدل دیجیتال به این عزیزان اهدا شده است است.

 

ارسال نظرات