فرمانده ناحیه مقاومت خلخال:

خلخال میزبان یادواره شهدای بسیج فرهنگیان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال گفت: در آستانه گرامیداشت روز معلم شهرستان خلخال میزبان برگزاری یادواره شهرستانی بسیج فرهنگیان است.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۱۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مصطفی کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان خلخال با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و  گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری (ره) از برگزاری یادواره شهدای بسیج فرهنگیان در خلخال خبر داد.

وی عنوان کرد: شهرستان خلخال پنج شهید فرهنگی دارد که با هدف گرامیداشت یاد این شهدا روز 14 اردیبهشت ماه جاری یادواره ویژه این شهدا در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

کریمی گفت: شهیدان علی شکارچی، یوسف بابایی، بهزاد فرامون، سید بابا بابازاده و حسن حسین‌نیا  از شهدای والای فرهنگی خلخال هستند و برگزاری این یادواره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان ادارات و نهادها خواهد انجامید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال تعامل لازم با اداره آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان خلخال و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره در شأن شهدا را یادآور شد.

وی دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی در شهرستان را یادآور شد و افزود: دلجویی و دیدار با مادران و پدران و خانواده معظم شهدا و دیدن صبوری آنها استقامت و فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت می‌کند.

کریمی در پایان متذکر شد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و اعتقادات راسخ خود در مقابل هجمه سخت دشمن ایستادند و اکنون که نوع جنگ فرق کرده، وظیفه اقشار مختلف جامعه است که با بصیرت و دشمن‌شناسی در مقابل دشمنان صف بکشند و حافظ دستاورد شهدا و امام راحل باشند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار