نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هم اکنون ایران اسلامی در مقایسه با گذشته به لحاظ لجستیک و توان نظامی قوی تر و به قدرتی مهم در منطقه تبدیل شده است
کد خبر: ۸۵۱۵۹۱۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ آیت الله شیخ علی خاتمی در دیدار با کارکنان و پاسداران سپاه استان زنجان اظهار کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مجموعه فعالان این حوزه نیز نقش آفرینی وموفقیتهای خوبی درعرصه های مختلف داشته اند.

آیت الله خاتمی قدرت نظامی را یکی از مولفه های اقتدار کشورها بیان کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در این میان سپاه پاسداران نه فقط در عرصه آموزش نظامی بلکه در عرصه ساخت و ساز جنگ افزارهای مورد نیاز بیش از گذشته توانمند شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون ایران اسلامی در مقایسه با گذشته به لحاظ لجستیک و توان نظامی قوی تر و به قدرتی مهم در منطقه تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه شاکله اولیه سپاه پاسداران را مباحث اعتقادی بیان کرد و گفت: هفته عقیدتی و سیاسی تنها به یک هفته اختصاص ندارد بلکه در تمامی سال باید تداوم داشته باشد.
وی یادآوری کرد: تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازنشسته شده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی از این نیروها به عنوان پیشکسوتان وابسته یاد کردند که به نوعی سرمایه های فکری و علمی محسوب می شوند و بهره گیری از تجارب آنها بسیار سودمند است.
امام جمعه زنجان زنجان ابراز کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) ارکان مهمی است و این مهم در قانون اساسی نیز به صراحت آمده و کسی نمی تواند این موضوع را انکار کند.
وی ابراز کرد: امروزه نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه به نهال کوچکی تبدیل شده که باید هم در بخش کمی و کیفی به مباحث و برنامه های خود توجه کند.
امام جمعه زنجان همچنین به 15 رجب سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار در تمامی عرصه به ویژه نهضت عاشورا نقش آفرین بود و الگویی بی بدیلی برای تمامی آزادیخواهان به ویژه مسلمانان جهان است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات