مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۱۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ حجت الاسلام علی متین در دیدار کارکنان و پاسداران سپاه استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری استاد شهید مطهری را از مصادیق بارز افراد شاخص در جامعه بیان و خاطر نشان کرد: استاد مطهری تبلور اسلام ناب محمدی و دین اسلام است.

وی خاطرنشان کرد:در طول هفته عقیدتی سیاسی که سرآغاز آن سالروز شهادت استاد مطهری است از سوی سپاه انصار المهدی(عج) زنجان بیش از 400 عنوان برنامه مختلف با محوریت عقیدتی سیاسی اجرا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به هفته عقیدتی و سیاسی به جایگاه تعلیم و تربیت و معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: خداوند منان به تعلیم و تربیت ارزش بالایی قایل شده اند که هیچکس را یارای پرداخت پاداش درخور و شایسته به فعالان در این عرصه مهم و سازنده نیست.
حجت الاسلام علی متین افزود: مربی وظیفه ای مهم در انتقال مفاهیم و مطالب به گروه های هدف دارد که خروجی این مهم باید به هدایت منتهی شود.
وی با بیان اینکه در طول 36 سال گذشته اقتدار نظام اسلامی تثبیت شده است، ادامه داد: هم اکنون انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان و کشورهای همسایه صادر شده و کسی را یارای مقابله با این انقلاب نیست.
این مسئول هشت سال دوران دفاع مقدس را نماد عینی دل در گرو ولایت فقیه اشتن عنوان کرد و گفت: این مهم موجب شد بسیاری از توطئه ها و برنامه های شوم دشمنان ناکار آمد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات