رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری بسیار عالی اجلاسیه شهدای شهرستان و بازخورد و تاثیر آن در جامعه گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان بسیار عالی برگزار و با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود که این نشان از توجه و اهمیت جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۳۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
حسین امیرحسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این رخداد عظیم فرهنگی افزود: تصور خود بنده اینگونه نبود که همچنین استقبالی از این برنامه صورت پذیرد اما مردم قدردان تلاش خدمتگزاران خود هستند و با استقبال بی نظیر نشان دادند که این برنامه های فرهنگی مورد نیاز جامعه است.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: با توجه به بازدیدهایی که از اجلاسیه شهدای شهرهای دیگر استان داشتم این برنامه بسیار عالی و با محتوا و اثرگذار برگزار شد و باید از همه زحمتکشان تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه حضور قشر جوان جامعه بسیار در این اجلاسیه چشمگیر بود گفت: چون نسل جوان ما آن زمان را درک نکرده اند و بیشتر نیاز به این برنامه های فرهنگی دارند باید تلاش کرد اینگونه برنامه ها بیشتر برگزار تا نسل جوان ما نسبت به تاریخ و گذشته خود اطلاعات جامع و صحیحی داشته باشد.

امیرحسینی تاکید کرد: اثرگذاری این اجلاسیه از این به بعد در جامعه رخ نمایان می کند و باید تلاش کنیم این اثرگذاری را در جامعه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی استمرار بخشیم.

ایستگاه آرایشگاه صلواتی در اجلاسیه شهدای شاهرود

مسئول بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود گفت: در مدت برگزاری اجلاسیه شهدا بیش از 350 نفر در غرفه آرایشگاه صلواتی مورد اصلاح قرار گرفتند.

حسین عجم نیز با اشاره به برپایی غرفه آرایشگاه صلواتی در مدت برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود گفت: در مدت یک هفته برپایی غرفه آرایشگاه صلواتی که به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم(ع) صنف آرایشگران مردانه در اجلاسیه شهدا برگزار شد بیش از 350 نفر مورد اصلاح سر و صورت قرار گرفتند.

وی افزود: تعداد 5 آرایشگر مردانه در این مدت از ساعت 17 الی 21 اقدام به اصلاح سر و صورت بازدید کنندگان از اجلاسیه و نمایشگاه های نمودند که در مجموع بیش از 350 نفر از بازدیدکنندگان از ایستگاه صلواتی بسیج اصناف استفاده کردند.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود عنوان کرد: علاوه بر برپایی ایستگاه آرایشگاه صلواتی در سه شب اجلاسیه با همکاری اتاق اصناف شهرستان ایستگاه شیرینی و شَربت برای بازدیدکنندگان از اجلاسیه برپا شد که بیش از 10 هزار نفر پذیرایی شدند.

وی تصریح کرد: در جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن اجلاسیه اصناف و اتحادیه های مختلف همراهی و همکاری نمودند که در اینجا از همه صنوف و اتحادیه ها ،اتاق اصناف،بازاریان و کسبه شهرستان و پایگاه های بسیج اصناف المهدی(عج) و حجت ابن الحسن(عج) تشکر و قدردانی می نماییم و امیدواریم شهدا از این همت و همدلی راضی باشند.

برنامه های اجلاسیه شهدای شاهرود بسیار عالی و اثرگذار برگزار شد

احمد احمدی مسئول بسیج کارگری استان سمنان نیز با اشاره به برگزاری عالی اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اظهار کرد: اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود کار بزرگی بود که به همت همه عزیزان و دست اندرکاران به نحوه شایسته ای برگزار شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف اجلاسیه شهدا بسیار جذاب و اثرگذار بود و کار بسیار عالی برای جامعه بود که به فضل الهی برگزار گردید.

مسئول بسیج کارگری سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: این کار بسیار بزرگی بود که مورد استقبال همگانی قرار گرفت و باید به همه دست اندرکاران دست مریضا گفت و از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

احمدی تصریح کرد: نمایشگاه های مختلف اجلاسیه شهدا از غرفه های ستاد یادواره ها تا بهشت و جهنم و سبک زندگی و جنگ نرم و ماکت شهرستان بسیار عالی بود و توانست اقشار مختلف جامعه را به سمت خود جذب نماید.

وی با تاکید بر نیاز جامعه به این برنامه ها گفت: امروز جامعه ما تحت شدیدترین تهدیدات فرهنگی است و باید تلاش کنیم تا با برگزاری این برنامه ها اثرگذار قشر جوان جامعه را نسبت به فرهنگ های ناب جامعه خود توجه داده و آنها را جذب نماییم.

مسئول بسیج کارگری استان سمنان عنوان کرد: اجلاسیه شهدای شاهرود در استان با این حجم کار و تلاش و همکاری کم نظیر بود و عزیزان تلاش بسیاری در این زمینه انجام دادند که قابل تقدیر و تجلیل است که خداوند اجر آن را خود عنایت فرماید.

اجلاسیه شهدای شاهرود کاری جهادی و بزرگ بود که باید استمرار داشته باشد

همچنین سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شاهرود با تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده در راستای اجلاسیه شهدا و زحمات همه اقشار مختلف مردم اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان کار بزرگی بود که با حضور همه اقشار مردم و مسئولین محقق شد و باید از همه عوامل اجرایی این رخداد عظیم فرهنگی تقدیر کرد.

جواد تولایی افزود: برپایی نمایشگاه های متنوع و جذاب و پرداختن به موضوع های امروزی سبب جذب مخاطبین مختلف و به خصوص قشر جوان جامعه شد و اتحاد و همدلی بین مردم ایجاد کرد.

تولایی با تقدیر و تشکر از تمام اصناف و بازاریان و شرکت ها و کارخانجات شهرستان در کمک به اجلاسیه شهدا بیان کرد: همه دست به دست هم دادند تا این رخداد عظیم فرهنگی برگزار شود و باید از همه این دوستان تقدیر و تجلیل نمود.

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه نیاز جامعه ما به این برنامه ها از استقبال چشمگیر مردم مشخص است گفت: استقبال از نمایشگاه ها و اجلاسیه بسیار پرشور بود و این نشان می دهد جامعه و به خصوص نسل جوان نیاز به این برنامه های فرهنگی و اثرگذار دارند.

وی با تاکید بر استمرار این حرکت های فرهنگی عنوان کرد: کار جهادی که به همت همه اقشار مردم و مسئولین برگزار شد باید استمرار داشته باشد و با توجه به تجربه و همت همه می توان این برنامه ها را در مقیاس های کوچک تر در فواصل مختلف برگزار نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها