رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج عشایری با سران طوایف و ایلات عشایر چهارمحال و بختیاری در شهرکرد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۳۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، دیدار سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج عشایری با سران طوایف و ایلات عشایر چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

در این دیدار که بیش از 60 نفر از سران طوایف و بزرگان عشایر چهارمحال و بختیاری حضور داشتند؛ سردار نقدی در سخنان کوتاهی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع عشایر، سبک زندگی عشایر را نزدیکترین سبک به زندگی اسلام دانست و از حضور تاثیرگذار عشایر در اقتصاد و تامین 27 درصد از نیازمندیهای دام کشور قدردانی کرد.

وی در این مراسم، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات عشایر را صادر کرد و همچنین ساختمان جدید بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری را افتتاح کرد.

 در ادامه این مراسم سرهنگ آزوغ مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، با اشاره به جنایات وحشتناک داعش در کشورهای مختلف، از کشورهای حامی این جریان منحوس به شدت انتقاد کرد.

آزوغ با اشاره به صاحب نفوذان و روسای طوایف عشایر چهارمحال و بختیاری به وضعیت کشور یمن، خاطر نشان کرد: طبق پیش بینی مقام عظمای ولایت، بینی رژیم منحوس آل سعود در یمن به خاک مالیده شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، وجود قوم لر را حقیقتا گنجینه ای برای نظام دانست و افزود: هر جا خیانتی در کشور اتفاق افتاد، قوم لر آن لکه را پاک کرده است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به خصوصیات قوم لر، قوم لر را قومی یکدست و بکر و از محبین و شیعه امیر المومنین(ع) دانست و با تمجید از فداکاری های قوم لر و بختیاری، شمشیر این قوم را همیشه بر علیه دشمنان اسلام و انقلاب در طول تاریخ می داند.

آزوغ، ضمن ذکر خاطراتی از برخورد حضرت امام (ره) با عشایر برخورد مقام معظم رهبری با عشایر را  رابطه ای دلی و سراسر عشق دانست.

وی در بخش پایانی سخنان خود، مهمترین هدف خود را در سازمان بسیج عشایری حفظ فرهنگ عشایر و کمک به حل مشکلات عشایر دانست.

ارسال نظرات