خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انسان آفریده شده است تا مسیر جاده خاکی تا خداوند را به بهترین شکل بپیماید.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۴۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: در دوران گذشته شرایط برای تحصیل طلاب بسیار سخت بود و طلاب حقیقتا برای ادامه تحصیل مجاهدت به خرج می دادند اما امروزه به برکت نظام اسلامی شرایط برای تحصیل و رشد طلاب جوان به خوبی مهیا است.

وی با اشاره به لزوم حضور خداوند در زندگی هر انسان خاطر نشان کرد: اموال و ثروت انسانها فنا پذیر است اما آن کس پیروز است که خداوند در زندگی اش حضور داشته باشد پس خوشا به حال آن کس که خداوند در زندگی اش حضور دارد و شیرینی زندگی چنین فردی غیر قابل تصور است.

  حاج صادقی راه رسیدن به سعادت را قرار دادن اختیار انسان در دستان خداوند دانسته و متذکر شد : آن کس که در کنارآزادی و آزادگی بنده و مطیع خداوند است و اختیار و تقدیر زندگی خویش را به دستان با کفایت حضرت دوست سپرده است بی شک سعادتمند می گردد چرا که انسان آفریده شده است تا مسیر جاده خاکی تا خداوند را به بهترین شکل بپیماید.

وی در خاتمه با اشاره به 3 هدف اصلی روحانیت یاد آور شد: اولا روحانیون وظیفه دارند اسلام را به طریقه صحیح تبیین و ارائه نمایند، ثانیا به طور عملی دین اسلام را تبلیغ و اجرایی نمایند و در نهایت این وظیفه علمای اسلام است که از اسلام حقیقی دفاع کنند یعنی خود را در مقابل تهمت ها و انحرافات سپر اسلام نمایند.

وی در خاتمه متذکر شد: در زمانه فعلی که دشمن از رویارویی نظامی با ایران اسلامی ناامید شده است عزم خویش را جزم نموده تا به روح اسلام ضره بزند یعنی جان مایه انقلاب را هدف قرار داده است تا با نا امید کردن مردم به اهداف خویش که همان دور کردم مردم از اسلام و ولایت می باشد برسد.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها