هدایت الله جمالی پور: با همت و غیرت کارگران عزیز، کشور ایران از مشکلات فراروی خود به سلامت عبور کرده و به قله های بلند توسعه پایدار دست پیدا خواهد نمود.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۵۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان ری که با حضور دكتر نوربخش مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي ، عليرضا محجوب دبير كل خانه كارگر ونماينده مجلس شوراي اسلامي ،احمدلطفي نژادمدير كل تعاون ،كار و رفاه اجتماعي استان تهران و نمايندگاني از تشكل هاي كارگري در پالایشگاه نفت شهید تندگویان برگزار شد اظهار داشت:کارگران با عشق و ایمان راسخ در راه تولید و صنعت قدم بر می دارند و همه دغدغه آنها ارتقاء شاخص کیفیت در تولید و استفاده از ظرفیت های درون مایه خود در پر کردن خلاء ناشی از تحریم های ظالمانه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به تحقق عینی شعار همدلی و همزبانی در سال جدید افزود:اگر نکات مهمی که در شعار مقام معظم رهبری بیان شده مورد توجه همه اقشار جامعه به خصوص قشر زحمتکشکارگران، صنعتگران، تولیدکنندگان و نخبگان قرار گیرد قطعاً در سنگرهای مختلف کشور به ویژه سنگر تولید و صنعت به موفقیت های چشمگیری دست خواهیم یافت.

وی افزود: با اعتقاد، باور، درایت و همت مضاعفی که در مدیرانو کارگران کشور نمایان و متولبر است هر قدمی که در راه تولید و صنعت برداشته می شود مسیر رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران را هموار تر می سازد.

جمالی پور ضمن اشاره به چالش ها و محدودیت های بودجه ای در دولت تدبیر و امید گفت:نگاه دولت یازدهم به قشر زحمتکش کارگر که سرمایه های اصلی کشور و محور توسعه می باشند، نگاه ویژه و در راستای ارتقاء شاخص حقوقی کارگران و حل مشکلات و محدودیت های آنهاست.

فرماندار ویژه شهرستان ری برخی از مشکلات امروز کشور را ناشی از عملکردهای مدیریتی و اعمال سلیقه های فردی دانست و افزود: باید با ایجاد زیرساخت های برنامه ریزی شده و تخصصی در حوزه تولید و صنعت با کیفیت مطلوب به یک زبان مشترک رسیده تا در راستایمنافع ملی و رفاه اجتماعی موثر واقع شود.

وی افزود: باید با اصلاح فرایندهای تولیدی و صنعتی کشور و توجه ویژه به امر آموزش تکنیک های تخصصی کارگران در حوزه تولید و صنعت از سرمایه های انسانی کشور به نحو مطلوب بهره مند شویم تا با رشد و رونق تولید ، کشور ایران در منطقه و جهان نقش موثری را ایفاء نماید.

معاون استاندار تهران با اشاره به طراحی های خصمانه دشمن و بهره بردن از ابزارهای مختلف در جهت فاصله انداختن بین دولت و ملت و دشمنی های آشکار در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خطاب به کارگران اظهار داشت: دشمن هر چقدر بتواند کارگر را نسبت به فعالیتش در راه تولید بهینه بی تفاوت کند به اهداف شیطانی اش نزدیک شده است و این مهم می طلبد تا با جدیت در امور و اتحاد و انسجام روزافزون در عرصه کار و تلاش در مقابل تهدیدات و تهاجمات دشمنان نظام مقاومت و ایستادگی کرده تا از همه چالشها به سلامت عبور نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان با یادآوری جانفشانی سنگربانان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران سال جدید را سال مقاومت و ایستادگی همراه با همت و تلاش مضاعف خواند و افزود: همه اقشار جامعه به خصوص کارگران عزیز و تلاشگر باید از ارزش های والایی که به صورت امانت از جانب شهدای گرانقدر به آنها سپرده شده است در سنگرهای جدید اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی محافظت نموده تا شاهد عزتمندی و سربلندی انقلاب شکوهمند اسلامی در تمام نقاط جهان باشیم.

ارسال نظرات