معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان خبر داد:

تشکیل 10 کمیته استانی برای اعزام زائرین لرستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از تشکیل 10 کمیته استانی برای اعزام زائرین لرستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، پازدار در جلسه ستاد مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ه) که د محل استانداری لرستان برگزار شد، گفت: کل اقدامات مربوط به اعزام کاروان های لرستان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در قالب 10 کمیته شامل کمیته های ثبت نام، بهداشت و درمان، فرهنگی و تبلیغی، اطلاع رسانی، ترابری، ارتباطات، امنیت، خواهران، نظارت، اسکان و استقرار انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه شروع ثبت نام از فردا در پایگاهها  و حوزه های مقاومت بسیج  استان آغاز می شود و به مدت 20 روز ادامه دارد افزود: به تناسب جمعیت شهرستان های استان سهمیه برای آنها در نظر گرفته می شود؛ البته در مجموع 200 نفر از دانشجویان استان نیز در این مراسم شرکت می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برنامه ریزی شده است تا خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

پازدار بر ضرورت رعایت همه نکات ایمنی، امنیتی و حفاظتی کاروان ها توسط مسئولین کاروان ها تاکید کرد و ادامه داد: همه کاروان ها باید به اکیپ های درمانی و امدادی مجهز بشوند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد نیز جهت اعزام مددجوبان تحت پوشش این نهاد همت کند.


ارسال نظرات