نشست خبری با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۸۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نشست خبری با حجه الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر برگزار گردید.

وی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع)و روز پدرو همچنین روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد شهید مطهری گفت: آن چیزی که میتوانیم بگوییم: مبنای فکری انقلاب تفکرات شهید مطهری است و لاغیر .

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ابهر اعلام کرد: همزمان با 12اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فیلسوف شهید مطهری از تاریخ 10/2/1394 لغایت 17/2/1394 تعداد 77برنامه در غالب برنامه های فرهنگی ،سیاسی، ورزشی و... در سپاه ناحیه ابهر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه ها ی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ابهر گفت:

دیدار با ائمه جمعه شهرهای ابهر ،هیدج و صائین قلعه و خانواده معظم شهدای فرهنگی و کارگری، تجلیل از معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی ، برگزاری صبحگاه و نواختن زنگ سپاس معلم، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ، برگزاری همایش حکمت مطهر،کوهپیمایی خانوادگی ، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ،برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) ،افتتاح پایگاه مقاومت و سایر برنامه ها .

در پایان حجه الاسلام محمدی از حضور اصحاب رسانه در جهت انعکاس و پوشش خبری برنامه های سپاه ناحیه ابهر تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات