خبرهای داغ:
در آستانه برگزاری کنگره عظیم بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان، سیمای استانی مرکز سمنان مستندی از زندگی و مبارزات شهید سر افراز حاج حسن شوکت پور تهیه کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۸۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، عباس بشیری این مستند را با نام شوکت در یک قسمت 36 دقیقه ای به کارگردانی مهدی مرادی حقیقی و با مرور خاطراتی از زبان خانواده، دوستان و همرزمان شهید تهیه کرده است.

مهندس غرضی استاندار خوزستان در دوران دفاع مقدس ،سردار سرلشکر رحیم صفوی، جمعی از فرماندهان لشکر 10 امام حسین(ع)، هم رزمان، خواهران و خانواده شهید شوکت پور در این مستند از خاطرات و دلاوری های این شهید سر افرازمی گویند.

شهید حاج حسن شوکت پور فرمانده لجستیک کل سپاه پاسداران کشور بود که در عملیات والفجر هشت به درجه جانبازی نایل آمده و سر انجام در سال 68 پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جراحت به خیل یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

وزیر بهداشت از سرلشکر شهید حاج هاشم ساجدی می گوید

به مناسبت رخداد عظیم فرهنگی کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان،سیمای استانی مرکز سمنان با مشارکت ستاد این کنگره اقدام به ساخت مستندی در خصوص سر لشکر شهید حاج هاشم ساجدی کرده است.

بر اساس این گزارش مستند سجاده پرواز را در خصوص زندگی نامه و مجاهدت های شهید هاشم ساجدی تهیه کرده است.

این مستند مجموعه ای است از زندگی نامه و بیان خاطراتی از زبان خانواده، دوستان و همرزمان شهید از جمله دکتر هاشمی وزیر بهداشت، زنگنه وزیر نفت،دانش جعفری وزیر پیشین اقتصاد و ...

سرلشکر شهید حاج هاشم ساجدی در شهر کلاته رودبار دامغان متولد شده و در دفاع مقدس، فرماندهی قرارگاه سازندگی نجف اشرف را به عهده داشته است .وی در سال 63 به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

سجاده پرواز را محسن زند خانه در یک قسمت 30 دقیقه ای تهیه و کارگردانی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها