خبرهای داغ:
صبح امروز مراسم تجلیل از معلمین نمونه استانی و کشوری در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۹۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی‌اصغر موسوی کیا معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در جمع معلمین فرهیخته استان معلمی را شغل انبیاء الهی دانست و از آموزه های قرآن در مدح معلمان سخن گفت و اظهار کرد: حضرت محمد(ص) خود را به عنوان معلمی که برای مکارم اخلاق برگزیده شدند، معرفی کردند و این همان رسالت اصلی معلمان است.

وی افزود: قریب به پنج ماه است که برای انتخاب معلمان نمونه تیم های تخصصی برابر بخش نامه های دریافتی فعال هستند که در سه محور دانشی، مهارتی و ارزشی ارزیابی صورت گرفته است.

موسوی کیا ادامه داد: ارزیابی ها بر اساس سنوات خدمت و آشنایی در حوزه های دانشی به انواع فنون تدریس، آشنایی با تکنولوژی های آموزشی و از حوزه ارزشی حافظین و مفسرین قرآنی و کسانی که در جبهه خدمت کرده اند حائز امتیازند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گفت: از تعداد بیش از 15 هزار معلم که در استان ما شاغل هستند، بیش از 13 هزار فرهنگی فرم پر کرده اند که از این تعداد 220 معلم منطقه ای انتخاب شده اند که از روز گذشته در جای جای نقاط استان جلسات تقدیر از ایشان در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: 98  پرونده حائز حداکثر آرا به استان ارجاع شده است و تیم داوری از این تعداد 10 معلم نمونه استانی را انتخاب کرده اند و در استان یک معلم نمونه دولتی و یک معلم نمونه کشوری  داریم.

موسوی کیا ادامه داد: امسال به معلمین مدارس غیر انتفاعی توجه ویژه شده و یک معلم نمونه کشوری، یک  معلم نمونه در استان از مدارس غیر انتفاعی و سه نفر معلم نمونه منطقه ای نیز از مدارس غیر دولتی داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها