خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

بصیرت چراغ راه انسان ها برای دستیابی به سعادت ابدی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: بصیرت چراغ راه انسان ها برای رسیدن به مقصد نهایی و سعادت ابدی است و باید این امر مهم را در خود تقویت کرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی قرآنی پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود که به میزبانی اداره پست بسطام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت شهید مطهری و هفته معلم با اشاره به قرآن کریم این کتاب انسان ساز اظهار کرد: همیشه پیامبران را یاری نموده است و آگاهی به جامعه داده تا جایی که اتمام حجت نموده است از هر طریقی که انسان ها نیاز داشتند خداوند ظالمان را رها نمی کند و عاقبت بدی برای آنها در دنیا و آخرت خواهد بود.

وی افزود: اما کسانی که در معصیت صبر می کنند و طلب آمرزش می کنند خداوند آنها را می بخشد ولی کسانی که صبر برای خداوند دارند در رنج های معنوی،جهاد،علم و در خدمت های مردمی اجر و پاداش فراوانی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: برای اتمام حجت انسان ها خداوند مثال می زند به اینکه آیا خلق آسمان ها و زمین بزرگتر است یا خلقت شما انسان ها و خداوند می فرماید«هیچگاه بین افراد آگاه و بصیر و انسان های کور دل و گنهکار مساوی نیست».

وی با بیان اینکه بصیرت داشتن یک امر لازم و ضروری است تصریح کرد: بصیرت چراغ راه انسان ها برای رسیدن به مقصد نهایی و سعادت ابدی است و باید این امر مهم را در خود تقویت نمود.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم گفت: دشمن همیشه در حال دشمنی است و باید ما مراقب باشیم که در تله دشمن گرفتار نشویم و با بصیرت و درک صحیح شرایط راه خود را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه قرآن ما را به درس گرفتن از گذشتگان دعوت می کند افزود: عبرت گرفتن از مسیر گذشتگان ما را به مسیر درست هدایت می کند و سبب می شود ما آن راهی که آنان به اشتباه رفته اند را تجربه نکنیم و در مسیر درست و الهی قدم برداریم.

در این نشست یک جزء قرآن قرائت و ثواب آن به روح امام علی و حضرت زینب(س) اهدء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها