مسئول عقیدتی سیاسی سپاه دلفان گفت: 108 نشست بصیرتی توسط عقیدتی سیاسی سپاه دلفان برگزار شده است
کد خبر: ۸۵۱۶۰۰۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علیرضاعبدلی در مراسمی که بمناسبت هفته عقیدتی برگزار شد گفت:  18نشست بصیرتی ویژه برادران  و90 نشست بصیرتی ویژه خواهران با موضوعاتی  همچون مهدویت، ولایت فقیه، احکام و اخلاق برگزار شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری افزود: یادآوری و بیان اندیشه‌ها و تفکرات شهید مطهری برای نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان مهم و ضروری است و باید اقشار جامعه با اندیشه‌ها و تفکرات وی آشنا شوند؛

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه دلفان گفت: ما باید همه تلاش خود را در جهت تقويت دانش و بينش معارف اسلامی بکار گیریم.

عبدلی به رویکرد تربيتی و معنويت افزايی درسپاه و بسیج اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های سپاه ناحیه دلفان در هفته عقیدتی در دو بخش پایوران و بسیجیان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این هفته برگزاری 15 برنامه رهنگی بیش بینی شده است بیان کرد: مهم ترین این برنامه ها شامل برگزاری گدامیداشت استاد مطهری، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، و دیدار از 7خانواده شهید این شهرستان می باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه دلفان گفت: همچنین 40 نفر از پایوران سپاه این شهرستان به دوره های عقیدتی در قم و مرکز استان و 17نفر نیز به همراه همسران و فرزندان خود جهت بهره برداری از کلاس های عقیدتی و نیز زیارت حضرت رضا علیه  السلام به مشهد مقدس اعزام شده اند.

ارسال نظرات