خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون جانثاری و از خودگذشتگی شهدای گلگون کفن میهنمان هستیم.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۱۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
محمد همتیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزار کننده این رخداد عظیم فرهنگی در استان گفت: حرکتی بی نظیر و قابل تحسین در استان در حال برگزاری است و فضای شهر سمنان و سراسر استان آکنده از عطر شهدا شده است.

وی ضمن تقدیر و سپاسگزاری متولیان برگزار کننده ویژه برنامه هایی که از ابتدای برگزاری در روز 9 اردیبهشت ماه تا به امروز در پنجمین روز برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان افزود: برنامه ها و تلاشهای مسئولان دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش و مجموعه سپاه و بسیج در برگزاری دو همایش کودک و نوجوان و دانش آموزی قابل تقدیر است و بدون شک اثرگذاری مطلوبی در نسل جوان و نوجوان خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان گفت: این تلاشها در حقیقت تجدید عهد و پیمانی دوباره با شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

همتیان با اشاره بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در تداوم راه و هدف شهدا گفت: امروز اقتدارمان را مدیون شهدا هستیم و در ادامه مسیر آن چیزی که مهم و اساسی است تداوم مسیر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها