آیین اعتکاف ایام البیض در شهر ترکمانچای میانه برگزار شد ‎

خبرگزاری بسیج: آیین اعتکاف همزمان با سراسر کشور در در شهر ترکمانچای میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۱۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع خواهران بسیجی معتکف در مسجد جامع شهر ترکمانچای میانه، ماه رجب را ماه استغفار و مغفرت و ماه خداوند عنوان کرد و افزود: ماه رجب؛ ماه سجده، دعا، قران و بندگی خداوند است و اعتکاف کنندگان این ماه، مورد عنایت خاص خداوند هستند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد توبه را یکی از راه های بازگشت به سوی خداوند و انقلاب روحی معنا دانست و گفت: احساس فقر در برابر خدا، خودشناسی و شکر نعم الهی، شناخت و الگوگیری از ائمه اطهار(ع) راه نجات انسان از تاریکی هاست.

وی به کیدهای دشمن علیه مسلمانان اشاره و بیان کرد: امروز مسلمانان گرفتار دشمنی شده اند که تلاش می کند تا عبادت ها را در نظر آن ها کمرنگ جلوه دهد و به دست خود مسلمانان، اسلام را منحرف کند.

حجت الاسلام امیرنژاد در ادامه با بیان بخشی از فضایل امیرالمومنین(ع)، ادامه داد: بهترین نام، بهترین همسر، بهترین مکان تولد، بهترین فرزندان و ... متعلق به ایشان است و راه نجات دنیوی و اخروی، راه علی(ع) است، علی(ع) با حقّ و حقّ با علی(ع) بود و از وقتی که از علی(ع) فاصله گرفتیم، گرفتار مصیبت ها شدیم و امروز، راه ولایت فقیه همان راه امام علی(ع) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار