خبرهای داغ:
شاه امیریان
نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس
حجت الاسلام حاجی زاده :برخی از متولیان فرهنگی کارها را رها کرده‌اند و به مسائل فرهنگی رسیدگی نمی‌کنند و اگر وضعیت به این‌صورت ادامه پیدا کند روزی پیش خواهد آمد که دشمن به اهداف شوم خود خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم گرامیداشت علامه شهید استاد مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس، فرمانده سپاه لامرد، نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و بسیجیان پایگاه های مقاومت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر بیان داشت: هر ساله باید بهانه ای باشد برای احیاء، تقویت، توسعه، بسط و گسترش حوزه فعالیت های فکری فرهنگی و عقیدتی در جامعه اسلامی، و آنچه رسالت امروز من و شماست و آنچه دشمن بدنبال تخریب و نابودی آن است همین بحث هویت دینی ما است. 

برخی از متولیان فرهنگی کارها را رها کرده‌اند

حاجی زاده در ادامه افزود: علامه شهید استاد مطهری (رضوان ا... تعالی علیه) نماد، الگو و شخصیت شاخص است،این شهید در آن مقطع زمانی که هیچ‌گونه ابزاری در اختیار نداشت به‌خوبی کارش را انجام داد و تلاش‌های فراوانی کرد اما امروز ما امکانات بسیاری در اختیار داریم، مساجد و محلات، سپاه و بسیج، رسانه ها و ... که باید تلاش و کوشش فراوانی صورت گیرد.

وی افزود: شاخص‌های شهید مطهری پشتوانه علمی دارد که لازمه امروز کار جوانان ما است و این شهید والامقام با سلاح علم به جنگ دشمنان رفت و با آشنایی کامل از زمان خود و با بصیرتی که داشت می‌دانست چه برنامه‌هایی برای مبارزه با دشمن پیاده کند.

وی اضافه کرد: بسیاری از متولیان فرهنگی بعضی کارها را رها کرده‌اند و به مسائل فرهنگی رسیدگی نمی‌کنند و اگر وضعیت به این‌صورت ادامه پیدا کند روزی پیش خواهد آمد که دشمن به اهداف شوم خود خواهد رسید.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه سال همدلی و هم‌زبانی تنها در شعار خلاصه نمی‌شود بیان داشت: رهبر معظم انقلاب سال 94 را با عنوان دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری کردند که واجب است اطاعت کنیم چراکه دولت، دولت اسلامی است و دولت و ملت مکمل یکدیگر هستند و همگان موظف هستیم که از دولت حمایت کنیم.

وی در مورد برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری ادامه داد: وظیفه‌ای که تمام مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی دارند باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند چراکه هدف حضور باشکوه و مقتدرانه و دشمن‌شکن در انتخابات بوده و لازم است نشست‌های قوی عقیدتی سیاسی با حضور اساتید مجرب و تأثیرگذار برگزار شود.


برخی از متولیان فرهنگی کارها را رها کرده‌اند

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز بیان داشت: دیپلمات‌های ما در موضوع هسته‌ای هوشیارانه و فعال عمل می‌کنند و نتیجه‌ای را خواهیم گرفت که به نفع مردم خواهد بود.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی که در سال 93 فعالیت داشتند از طرف نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اهداء جوائز و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها