نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: شهيد مطهري(ره) يكي از سرمايه‌هاي عظيم و طلايه‌داران تبیین مباني فكري انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۷۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

حجت‌الاسلام "محمدصادق شعبانپور" به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: شهید مطهری در اوج مهارت و توانمندي براي ايجاد تحولات فكري در جامعه با خلق انديشههاي آگاهي‌بخش و فعاليتهاي همه‌جانبه و مجاهدت فكري توانست زمينه‌ي تحقق اهداف والاي انقلاب اسلامي را فراهم آورد.

به گفته وی این شهید والامقام مصداقي براي كلام زيباي پيامبر اكرم(ص) است که می‌فرمایند:"ان مثل‌العلماء في‌الارض كمثل‌النجوم في‌السماء يهتدي بها في‌الظلمات البر و البحر..." كه در روي زمين نورافشاني كرد و با درك هوشمندانه از وضعيت جامعه و مقتضيات روز هدايتگر رهروان وادي ايمان در ظلمت شد.

وی ادامه داد: نامگذاري 12 ارديبهشت‌ماه، سالروز شهادت علامه بزرگ آيت‌الله مطهري به عنوان روز عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج ناشي از پيوند عميق و مستحكم پاسداران انقلاب اسلامي با افكار و شخصيت نافذ و جريان‌ساز آن روحاني مبارز، فيلسوف بزرگ و انديشمند فرزانه است.

وی افزود: بيترديد بالندگي و سلحشوري مستمر پاسداران انقلاب اسلامي در عرصههاي پرخطر مأموريت‌ها و وظايف محوله مرهون تعاليم و آموزه‌هاي فرهنگ اسلام ناب محمدي و تأسي از وصاياي جاودانه‌ي حضرت امام خميني(ره) و منويات و رهنمودهاي فرمانده معظم كل قوا و مجاهدت خستگي‌ناپذير روحانيت متعهد و عالمان دانا و توانا چون استاد مطهري است.

حجت الاسلام شعبانپور با برشمردن برنامههای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ساوه افزود: این برنامه‌ها با حضور پاسداران در نماز عبادی سیاسی جمعه شروع میشود.

وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان ســــاوه و تجدید میثاق با ولایت و رهبری، همایش فرهنگی سیاسی و تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی، مدیران و فرماندهان بسیج، مراسم بصیرت‌افزایی و روشنگری، نشست علمی افزایش جمعیت در حوزه‌های علمیه خواهران، کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های ویژه حلقات صالحین با طرح موضوع تبیین شعار سال 94، مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم در مراسم، مسابقه وبلاگ‌نویسی، کتابخوانی و قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای شهرستان و اهدای گل و عطرافشانی مزار شهدا از مهمترین برنامه های این هفته در ساوه است.

ارسال نظرات