يكي از معتكفان مسجد جامع تبريز:

اعتكاف آرزوي سي و چهار ساله من بود

خبرگزاري بسيج: يكي از معتكفان مسجد جامع تبريز با بيان اينكه در 34 سال خدمت خود، هميشه به حفظ امنيت معتكفين در اين روزها تلاش كرده ام، گفت: اعتكاف آرزو سي و چهار ساله من بود و دوست داشتم پس از بازنشستگي در جمع اين معتكفين باشم.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۸۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

حسين عدالت طلب بازنشسته نيروي انتظامي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي با ابراز خوشحالي از اينكه امسال(سال94) پس از بازنشتگي به آرزوي خود رسيده و براي نخستين بار معتكف شده است، افزود: معتكفين با چشم پوشي از علايق دنيوي، نفس خود را زير پا گذارده و با معبود خود ارتباط برقرار مي كنند.

وي اعتكاف را يكي از نشانه هاي توانايي انسان ها براي دوري از گناه و لذات دنيوي عنوان و بيان كرد: اعتكاف فرصتي براي بخشيده شدن است و ما بايد از اين مجال براي مانوس شدن با قرآن، اهل بيت و در نهايت خدواند استفاده كنيم.

عدالت طلب ادامه داد: با توجه به تجربه اي كه دارم، نگاه افرادي كه خارج از اين فضا هستند، نسبت به معتكفين خيلي والاست و انگار خداوند بهترين انسان هاي خود را در خانه خود جمع كرده و اين بهترين خلوتگاه نيايش با خداست.

وي با تاكيد به اينكه اعتكاف به بركت نظام اسلامي ايران، در سطح كشور توسعه پيدا كرده و حتي به مرزهاي بيرون از كشورمان نيز رسيده، آن را داراي ريشه اصلي ديني و قرآني و توفيق الهي دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار