خبرهای داغ:
فرمانده قرب کوثر سپاه پاسداران گفت: ر استان قزوین یک میلیارد و 965 میلیون تومان قرارداد از سوی قرارگاه قرب منعقد شده است که در حال حاضر یک میلیون و 875 میلیون تومان آن نیز واریز شده است
کد خبر: ۸۵۱۶۰۸۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، سرتیپ دوم پاسدارضیاء الدین حزنی فرمانده قرب کوثر سپاه پاسداران در نشست عالی هجرت استان قزوین که در سالن استانداری برگزار شد اظهار کرد: قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاهش فقر، افزایش محبوبیت نظام در میان مردم را از اقدامات و اهداف خود قرار داده است .

وی آبادانی مملکت، حل مشکلات مردم محروم، نمایش شکوه نظام جمهوری اسلامی و رشد اقتصادی را از دیگر اهداف اجرای طرح های قرارگاه دانست و افزود: طرح های اجرایی این قرارگاه کوچک، زودبازده ، عام المنفعه و فاقد پیچیدگی های فنی هستند در این میان ،این طرح ها برای رفع نیاز مندی های مردمان محروم در راستای برقراری امنیت اجرا می شوند.

به گفته فرمانده قرب کوثر سپاه پاسداران، فعالیت های محرومیت زدایی در مناطق دور افتاده ، مرزی و حساس انجام می پذیرد به این منظور، نود درصد این فعالیت ها در بخش عمرانی و ده درصد باقی مانده در بخش غیر عمرانی است.

حزنی اعلام کرد: در استان قزوین یک میلیارد و 965 میلیون تومان قرارداد از سوی قرارگاه قرب منعقد شده است که در حال حاضر یک میلیارد و 875 میلیون تومان آن نیز واریز شده است از سوی دیگر از 39 طرح شروع شده 25 مورد آن به اتمام رسیده که 14 مورد آن در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه گروه شهید رجایی فعالیت خود را به پایان رسانده است خبر داد: از تعداد 15 طرح گروه مردمی دوازده مورد آن به اتمام رسیده است از سوی دیگر، ساخت خانه بهداشت، تکمیل مساجد و اوژانس پزشکی از اقداماتی بوده که در این طرح ها انجام پذیرفته است.

فرمانده قرب کوثر سپاه پاسداران، کمک به توسعه حوزه های علمیه، تهیه آمار و اطلاعات روستاهای محروم، تهیه آمار و اطلاعات مساجد را از جمله درخواست های خود به منظور اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان قزوین عنوان کرد.

 Top of Form

Bottom of Form

 

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها