رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از احداث 10 مدرسه خیری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،ششمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان با حضور امام جمعه نیر، فرماندار نیر، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بخشدار مرکزی، مسئولان استانی و شهرستانی، خیرین مدرسه ساز و فرهنگیان در سالن ورزشی شهید مهدیزاده نیر برگزار شد.

 اکبر صمدی فرماندار نیر در این آیین با شکوه با اشاره به اقدامات ارزنده خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر در انجام ساخت و تعمیرات مدارس و هم چنین امورات خیری در منطقه گفت: در شهرستان نیر با همت والای خیرین مدرسه ساز چهار مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است و دو پروژه خیری در دست اقدام است که تا فرارسیدن هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 در ادامه مراسم حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر با تبریک روز معلم، یاد و خاطره استاد شهید مطهری را گرامی داشت و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت.

 وی در ادامه کار خیرین مدرسه ساز را یک کار الهی دانست و گفت: خیرین مدرسه ساز ابدی فکر می کنند و این عمل نیک و خداپسندانه آنان از طرف خداوند بزرگ، بیمزد نخواهد ماند.

 قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم ضمن قدردانی از برپایی این جشنواره در شهرستان نیر اظهار داشت: تا به حال در سطح استان 321 مدرسه خیری در قالب 1231 کلاس درس توسط خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

 وی افزود : در حال حاضر احداث 10 مدرسه خیری در سطح استان در دست اقدام است.

 یوسفی سادات مدیر آموزش و پرورش نیر در حاشیه این مراسم هم با ابراز خرسندی از حضور گرم خیرین استانی و شهرستانی در این جشنواره گفت: امسال یکی از اولویت های اساسی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر، پیگیری پروژه های نیمه تمامی و تعمیرات اساسی مدارس منطقه خواهد بود.

 وی از حمایت های فرماندار شهرستان و خیرین منطقه در بحث جذب اعتبارات و تعمیرات مدارس، قدردانی کرد.

 گروه استقبال، اجرای سرود دانش آموزی، دیکلمه، پخش کلیپ و اهدای جوایز و تکریم از خیرین مدرسه ساز از برنامه های دیگر این جشنواره بود.

 

ارسال نظرات