همايش تجليل از مربيان و هاديان سياسي همزمان با هفته معلم و عقيدتي سياسي سپاه در محل دفتر امام جمعه كوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمين وحيد شعيبي، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه كوثر، ضمن اشاره به نقش و جايگاه مربيان، معلمان، مديران و فرماندهان در تمامي حوزه هاي سياسي و اجتماعي گفت: تفکر و انديشه هاي والاي شهيد مطهري براي نسل ديروز، امروز و فرداي کشور هدايتگر بوده و مربيان، معلمان و هاديان عقيدتي سياسي بسيج و سپاه نيز از آموزه هاي اين استاد شهيد براي هدايت جوانان بهره، مي گيرند.

وي با اشاره به نقش ارزنده در سنگر تعليم و تربيت تصريح کرد: معلمان و مربيان نقش مهم و ارزنده اي در يك خانواده ايفا مي كند؛  وي علاوه بر تاثير مثبتي كه بر خانواده خود دارد ، مي تواند در راستاي اهداف آموزشي و در سنگر علم و دانش ديگر آحاد مردم بخصوص دانش آموزان اين مرز و بوم را براي يادگيري بهتر و موثر تر در كليه زمينه ياري دهد.

حجت الاسلام شعيبي شناساندن انديشه هاي شهيد مطهري به نسل جديد را حايز اهميت دانست و نقش مربيان، معلمان و هاديان عقيدتي سياسي بسيج و سپاه در اين مسير را بسيار خطير، عنوان كرد.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه كوثر همچنين عملکرد يکساله عقيدتي سياسي بسيج و سپاه را مشتمل بر برگزاري همايش و گردهمايي سياسي، نشست سياسي، برگزاري کارگاه آموزشي، بررسي مداوم اخبار مرتبط با بسيج، برگزاري کلاس هاي قرآن، کلاس هاي عقيدتي، طرح ابرار، اردو و موارد ديگر را به اطلاع شرکت کنندگان در اين همايش، رساند.

در پايان اين مراسم که با حضور مسئول معاونت سياسي نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) استان و فرمانده ناحيه مقاومت سپاه ناحيه كوثر برگزار شد از مربيان، معلمان و هاديان سياسي بسيج سپاه كوثر با اهداي لوح و هدايا، تقدير شد.

 

ارسال نظرات