خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه استان قزوین خاطرنشان کرد: جانبازان همچنان در برابر دشمنان ایستاده‌اند و هرگز از اهدافشان که به خاطر آن به درجه جانبازی نایل شدند، کوتاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۴۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جانباز 70 درصد ابراهیم قربانی و منوچهر مهجور پدر شهید مجید و برادر شهید جواد مهجور دیدار کردند.

حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه استان قزوین دراین دیدار با بیان اینکه جانبازان با روحيه ایثار و گذشت در جنگ تحمیلی حضور یافتند تا دشمنان اسلام را شکست بدهند،بیان کرد: امروز مردم جهان به برکت فداکاری‌های آنان در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادند تا بتوانند اهداف اسلام را احیا کنند.

وی با اشاره به اینکه هر انسانی دارای دو بعد جسمی و روحی است، گفت: جانبازان بخشی از جسم خود را در راه خداوند هدیه کردند ولی جان‌شان را از دست ندادند.

این مسئول افزود: جانبازان همچنان با داشتن جان، در برابر دشمنان ایستاده‌اند و هرگز از اهدافشان که به خاطر آن به درجه جانبازی نایل شدند، کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان همواره باید در زندگی ما جاری باشد تا در مسیر درست اسلام حرکت کنیم.

حقایق‌پورمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران درحاشیه این دیداربا اشاره به طرح سپاس گفت: دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر در قالب این طرح اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کشوری در دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر توجه ویژه‌ای دارند، افزود: این دیدارها در استان‌ قزوین با هدف دلجویی و رفع مشکلات جامعه ایثارگران با اهتمام ویژه‌ای اجرا می‌شود.

حقایق‌پور ضمن قدردانی از رشادت‌های جانبازان در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: جانبازانی که توان مراجعه به بنیاد را ندارند، ما خدمت آنها می‌رسیم تا ضمن تجلیل، در صورت وجود مشکل اقدامات لازم را در رفع آن، انجام بدهیم.

گفتنی است: جانباز 70 درصد ابراهیم قربانی، 22 فروردین سال 65 در جزیره شمالی جاده بدر بر اثر اصابت ترکش گلوله به پشت کمر، ستون فقرات و قسمت پایین کمر به درجه جانبازی نایل شد.

شهید مجید مهجور، یازدهم شهریور ۱۳۴۹، در شهر اهواز به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. نوزدهم فروردین ۱۳۶۶، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد.

شهید جواد مهجور نیز ششم فروردین ۱۳۴۳، در شهر قزوین به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درسخواند. تشک‌دوز خودرو بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. نوزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها