مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان از وحدت، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران آسیب‌های فراوانی خورده‌اند.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۷۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام حسین نوری مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) در مراسم یادواره شهدای فرهنگی خلخال اظهار داشت: تکوین شخصیتی انسان به 3 عامل موثر وراثت، محیط و تربیت بستگی دارد و حضرت زینب(س) از وارثان پیامبراسلام، حضرت علی(ع) و سیده‌النساء‌العالمین بود و در محیطی که 5 تن آل‌عبا بودند پرورش یافته و در واقع حضرت زینب(س)، شریک امام حسین(ع) و زینت پدر بزرگوارش بود.

نوری با اشاره به اینکه شهدای ایران ادامه شکل‌گیری شهدای کربلا است, افزود: شهدا به خداوند عزوجل معرفت ویژه‌ای داشتند و عزت و پایداری ما در سایه شهدا و ولایت فقیه بوده و ما با ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، حافظ سرسخت جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن از وحدت، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران آسیب‌های فراوانی را خورده است, تصریح کرد: دشمن‌شناسی مقام معظم رهبری، تیزبینی و درایت آن عالم فرزانه که با تدبیر خود در مورد توافقات هسته‌ای، برای تیم مذاکره‌کنندگان هستهای کشورمان توصیه‌های مهمی را داشتند، در این موقعیت حساس با اشاره به حیله دشمن، به خوبی دشمن‌شناسی کرده و به تیم هسته‌ای ایران، مکر و حیله دشمن را متذکر شدند.

مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل جایگاه ایران را در خاورمیانه منحصر به فرد دانست و بیان کرد: ایران بهترین موقعیت امنیتی در خاورمیانه و سطح بین‌المللی را دارد و در حال حاضر ایران، منطقه آرام بخش خاورمیانه به شمار می‌رود و این آرامش را مدیون شهدا و مدیریت مقام معظم رهبری هستیم.

نوری با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از سرمایه‌های واقعی این انقلاب هستند, گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا یک تکلیف برای ملت ایران بوده و شهدا قهرمانان واقعی و بی‌ادعای انقلاب اسلامی هستند که با ایثار خود درس مقاومت را به ما آموختند و ما باید در مقابل توطئه‌ها و آسیب‌های دشمن به حفظ نظام و دستاوردهای ارزشمند آن همت کنیم.

یادواره شهدای فرهنگی خلخال به پاسداشت و زنده نگه داشتن مقام والای شهدای جنگ تحمیلی، شهیدان علی شکارچی، یوسف بابایی، بهزاد فرامون، سیدبابا بابازاده و حسن حسین نیا با حضور خانواده‌های شهدای والامقام در محل مجتمع فرهنگی و هنری خلخال برگزار شد.

 

ارسال نظرات