در سومین روز هفته کارگر و برای نخستین بار در مجموعه سپاه، با حضور معاون اجرایی سپاه کربلا از ده خانواده کارگر شاغل در مجموعه فرهنگی ورزشی و آموزشی غدیر این سپاه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۱۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

 



 خبرگزاری بسیج مازندران، حمید هراسانی مدیر این مجموعه  با بیان مطلب یاد شده این اقدام را در راستای آموزه های دین گرامی اسلام  و تکریم مقام کار و کارگر برشمرد و گفت:  وقتی اهمیت و منزلت کارگر به اندازه ای است که پیامبر اکرم(ص) بر دستان  کارگر بوسه زد  وظیفه داریم ضمن ارج نهادن به کارگران، نسبت به خانواده های آنان هم  احترام گذاریم و از انان تقدیر کنیم .

 هراسانی  همچنین از انتخاب کارگر نمونه استان از مجموعه فرهنگی ورزشی سپاه کربلا به نمایندگی سایر کارگران و لیاقت تشرف  به محضر ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای  یاد کرد و افزود: سپاه کربلا و مجموعه غدیر افتخار دارد که امسال توانست نماینده ای را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  به قصد زیارت و تجدید بیعت با  ایشان  اعزام کند.

 در این مراسم  سید قاسم هاشمی معاون اجرایی سپاه کربلا کارگران مجموعه را در حد پاسداران و بسیجیان دانست و گفت: هریک از شما سفیران سپاه در جامعه هستید و باید با تفکر ایمانی و انقلاب اسلامی خود همچون مجاهدان و شهیدانی که در اوج اختناق و فشار های عقیدتی  دوران آغازین انقلاب مقابل تفکرات لیبرالیسم و. مارکسیسم ایستادند و جان فدا کردند ندای اسلام و ارزشهای آنرا در جامعه مورد جنگ نرم و فرهنگی دشمنان پراکنده کرده و ارزشها را با عمل خود و خانواده های مومن شان اثبات نمایند .

در پایان مراسم از  همسران و خانواده ها ی کارگران مجموعه با هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها