خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: بسیج سازندگی حلقه اتصال زنجیره تولید جهت توانمندسازی روستائیان و مولد کردن روستاها و فعالیت ها درعرصه های عمرانی، خدمات رسانی، فرهنگی و مشاوره ای است.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۲۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، لازمه ی پیشرفت روز افزون کشور و توسعه همه جانبه جامعه مبتنی بر شعائر اسلامی ایجاد وحدت میان آحاد ملت دولتمردان و تمامی دست اندرکاران اجرایی دانست و اظهارداشت: بدیهی است تفرقه و چند صدایی عامل مهمی در عدم موفقیت و عدم دستیابی به اهداف می باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: همسو کردن اهداف می تواند تمرکز نیروی انسانی و امکانات را بیشتر کند و بر سرعت حرکت بیافزاید.

وی ادامه داد: کار کارشناسی و اختلاف سلیقه جهت تدوین بهترین شیوه های اجرایی می بایست وجود داشته باشد ولی در کلیت وحدت و انجام بایستی تبلور پیدا کند که هم جنبه داخلی  و هم جنبه بین المللی دارد.

 

اعتماد سازی بین دولت و ملت مستلزم صداقت در گفتار و رفتار است

 مسئول بسیج سازندگی استان عنوان کرد: تعاملات و نوع محاسبات دیگر کشورها به ایران اسلامی بعنوان کشوری مستقل که دولت و ملت همصدا و همدل هستند و اعتماد سازی بین دولت و ملت مستلزم صداقت در گفتار و رفتار می باشد.

 زهرایی تاکید کرد: مردمی بودن، آمار صحیح و به هنگام، نقد پذیری، قبول اشتباهات، تلاش بی وقفه، روحیه خدمتی، گذر از منافع فردی و گروهی، همسویی با اهداف کلان نظام، نظارت و کنترل زیرمجموعه ها از جمله اقداماتی است که می تواند توسط مسئولین انجام شود.


پاسخ مثبت مردم به مسئولین سبب حرکت شتابنده در دولت می شود

 مسئول بسیج سازندگی استان بابیان اینکه بدیهی است مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی چنانچه ثابت کرده اند در کلیه عرصه ها پای کار هستند، ادامه داد: مردم در همه عرصه جواب مثبت به مسئولین دلسوز می دهند و بیشترین اثر را در حرکت شتابنده دولت داشته و خواهند داشت.

وی تاکید کرد: بسیج با استفاده از نیروی عظیم انسانی و پشتوانه محکم مردم و با هدف حفظ ارزشها و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان حلقه واسط مردم و دولت می تواند عمل کند.

 

بسیج از ظرفیت های کاری و فکری بسیار بالایی برخوردار است

زهرایی با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت کاری و فکری بسیار بالایی دارد، گفت:  بسیج با اجرای بسیاری از طرح های مشترک با دولت و اقدامات مردمی که بارها این طرح ها به دولت های مختلف از سوی بسیج ارائه شده است؛ می تواند هم تسهیل کننده کار باشد و هم با صرفه و صلاح و جلب رضایت مردم کارها را به سرانجام برساند.

وی یادآورشد: حضور بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی با محوریت کمک به دولت در خدمت رسانی بهتر به محرومین روستاها و یا عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های تولیدی کمک اشتغال روستاها بعنوان حلقه اول از زنجیره تولید جهت توانمندسازی روستائیان و مولد کردن روستاها و یا عرصه اردوهای جهادی با زمینه ی فعالیت های عمرانی، خدمات رسانی، فرهنگی و مشاوره ای می تواند گره گشای بسیاری از معضلات باشد.

 

اقتصاد مقاومتی شعار یک سال نیست بلکه باید در تمامی دوران مورد توجه قرار گیرد

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه  اعتماد مردم به بسیج نعمتی است که بایستی از آن در جهت اهداف نظام مقدس و پیشبرد فعالیت های گوناگون بهره برد، افزود: اقتصاد مقاومتی شعار یک سال نیست بلکه باید در تمامی دوران و زمان ها مورد نظر قرار گیرد؛ در سال گذشته مباحث نظری تدوین و تایید شد ولی گفتمان مشترک در زمینه های اجرای اقتصاد مقاومتی در بین دستگاه های اجرایی نهادینه نشد.

وی ادامه داد: این موضوع در قالب اعتبارات خاص و یا تعاریف ویژه اقتصاد مقاومتی بصورت همسو و هم افزا در وزارتخانه ها عملیاتی نگردید که امید است در سال جاری اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها