خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت

دیدار کارکنان سپاه طبس با امام جمعه این شهرستان

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۳۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس با حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان، امام جمعه شهرستان دیدارکردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس ضمن ارائه گزارش، گفت: اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس برای رزمندگان توفیقی حاصل می شد به خاطر اعتقاد معنوی رزمندگان بود. 
وی افزود: اگر معنویت نباشد هر چه تجهیزات پیشرفت کند فایده ای ندارد به عنوان مثال سربازان آمریکایی که تمام تجهیزات را دارند اما از ترس به خطر افتادن جانشان به شدت از جنگ هراس دارند. 
حسینی با اشاره به اینکه امروزه مسئله اصلی و مهم در سپاه پاسداران بحث معنویت است، گفت: برای این معنویت کلاس هایی تحت عنوان تفسیر برای پایوران و کلاسهای عقیدتی سیاسی برای سربازان و همچنین شجره طیبه صالحین که برای بسیجبان برگزار می شود. 

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان هم ضمن گرامیداشت هفته کارگری و هفته معلم و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از همه نهادها درخواست همکاری بیشتر برای حل مشکلات و امور داشته باشند و در سپاه هم پیشرفت در مسائل عقیدتی سیاسی در  سال جدید عنوان کردند.

گفتنی است: در حاشیه این مراسم از معتکفین در مسجد جامع این شهرستان سرکشی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار