خبرهای داغ:
جانشین ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور گفت: بیش از 50 درصد جامعه روحانیت در زمان دفاع مقدس در خط مقدم جبهه ها حضور مستمر داشته اند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یحیی عقیلی روز سه شنبه در کرمانشاه به خبرنگار ایرنا افزود: طبق تحقیقات ستاد کنگره شهدا بسیاری از روحانیون نیز به طور غیرمستقیم و از پشت خط در جبهه حضور داشته اند که با احتساب آن بیش از 80 درصد روحانیون در دفاع مقدم ایفای نقش کرده اند.

وی افزود: امروز این ستاد قصد دارد حضور و نقش روحانیت و همچنین آثار وجود آنها در دفاع مقدس و همچنین دیگر عرصه های انقلاب اسلامی را گردآوری کند و به صورت کتاب و یا هر نوع آثار ماندگار دیگری ثبت نماید.

وی اظهار کرد: برای این مهم در همه استان های کشور ستادهای کنگره شهدا به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تشکیل می شود که مسوول گردآوری این موضوعات و همچنین برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان و نیز کنگره شهدا در مرکز استان می باشند.

وی گفت: پس از گردآوری و برگزاری کنگره های استانی در سال 95 یا 96 اجلاسیه سراسری شهدای روحانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین این ستاد در نظر دارد شهدای روحانی جهان اسلام را نیز معرفی کند و به همین منظور دو سال پس از برگزاری اجلاسیه کشوری یک کنگره شهدای روحانی جهان اسلام را نیز برگزار خواهد کرد.
ارسال نظرات