خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده: رسالت امروز سپاه و بسیج تفهیم قابلیت های دینی درجامعه است که شهید مطهری الگوی بارزی در این بخش است که برای تفهیم قابلیت های دینی در تمام سطوح جامعه کار و فعالیت کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۸۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون در اختیار داشتن امکانات و ابزار به تکلیف خود عمل کرد و وظیفه ما در شرایط کنونی نیز حرکت در مسیر اندیشه شهید مطهری است.

وی اضافه کرد: معتقدیم نهادهای فرهنگی و تبلیغی در بحث تبلیغ، ترویج و اشاعه فرهنگ و تفکر شهید مطهری به مردم به ویژه جوانان کوتاهی کردیم به طوری که امروز بسیاری از کتب غربی در دانشگاه های ما تدریس می شود اما از این داشته های معنوی استفاده مناسب نشده است.

وی افزود: تمام تلاش دشمن تخریب باورهای دینی و اعتقادی در جامعه ماست که بر این اساس کارهای خوب و ارزشمندی در مجموعه سپاه و بسیج برای مقابله با هجمه های دشمنان انجام شده است.

حاجی زاده اظهارداشت: شهید مطهری آثار فاخر و ارزشمندی در حوزه های مختلف دارد که این کتب منابع مناسبی برای الگوبرداری اقشار مختلف مردم از جمله جوانان در جامعه است که متاسفانه آثار این شهید بزرگوار در مهجوریت قرار گرفته و به آنها توجه نمی شود.

حاجی زاده با بیان اینکه هفته عقیدتی و سیاسی فرصت مناسبی برای احیای ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه است گفت: عمده برنامه های این هفته با رویکرد حفظ و اعتلای دین و ارزش های دینی در جامعه تدوین و برنامه ریزی شده است.

وی با توجه به اغاز هفته ی عقیدتی و سیاسی با سالروز شهادت استاد مطهری ادامه داد: ایام هفته عقیدتی سیاسی سپاه با عناوین شهید مطهری- ولایت و مهدویت، شهید مطهری- ایمان و مهدویت، شهید مطهری- پیشرفت و علم، شهید مطهری- پیشرفت و عدالت، شهید مطهری- امر به معروف و نهی از منکر، شهید مطهری- وحدت و بیداری اسلامی و شهید مطهری- فرهنگ و اخلاق اسلامی نام گذاری شده است.

ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس بیان کرد: هر یک از این برنامه ها برای اقشار و گروه های مختلف بسیجیان و پاسداران در قالب های کرسی های آزاد اندیشی و نشست های علمی و بصیرتی برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده، نشست های ویژه حلقه های صالحین، فراخوانی تهیه مقاله، مسابقه وبلاگ نویسی،  برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقات فرهنگی- هنری و ورزشی، مسابقه کتابخوانی عمومی از آثار شهید مطهری، برگزاری اردوهای فرهنگی و محافل انس با قران را از دیگر برنامه های این هفته درسطح استان عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، 900 برنامه متنوع با هدف حفظ و حراست از پاسداران انقلاب اسلامی در سطح استان فارس برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها