فرمانده سپاه نمین:

دشمن با ماهواره ها به خانه های ایرانی نفوذ کرده است

دشمنان قسم خورده ایران توسط شبکه های ماهواره ای تا منزل خانواده ها نفوذ کرده و بنیان آن را نشانه رفته اند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۵۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ حسین ایرانی فرمانده سپاه نمین در نشست روشنگری دجال واره در بین بانوان نمینی در مسجد میربابای این شهر اظهار کرد: دشمنان با پخش سریال های ماهواره ای چند صد قسمتی، بنیان خانواده های ایرانی را نشانه رفته اند.

 وی با اشاره به اینکه بیش از یک دهه است که دشمنان هجمه های فرهنگی را بکار گرفته اند، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت وارد جنگ نرم شده و ما نیز در داخل کشور از آن غافل بوده ایم.

 وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای، بسیج در راستای آگاه سازی آسیب های استفاده از ماهواره وارد عرصه شده و با تمام توان در این راستا گام برخواهد داشت.

 فرمانده سپاه نمین با بیان اینکه  سریال ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای که تهیه آنها هزینه گزافی به دنبال دارد اما برای خانواده های ایرانی به صورت رایگان به نمایش گذاشته می شود، اظهار کرد: غرب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سبک زندگی و خانواده های ایرانی را نشانه رفته است.

 وی گفت: در سطح شهرستان نمین 126 مورد همایش، نشست و جلسه روشنگری آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره ای در بین آحاد مختلف مردم برگزار شده که این امر منجر به تحویل خودجوش و داوطلبانه 65 دستگاه ماهواره در سطح شهرستان شده است.

 سرهنگ ایرانی افزود: دشمنان ایران توان حمله نظامی به ایران را نداشته و در همین راستا جنگ نرم را در پیش گرفته اند.

 وی اظهار کرد: بسیج در برابر دستاوردهای انقلاب اسلامی، خطوط قرمز انقلاب و کشور با هیچ احدی تعارف نداشته و در صورت لزوم در هر عرصه ای ورود خواهد کرد.

 وی گفت: بسیج و سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی در سخت ترین شرایط  برای دفاع از ناموس، خاک و کشور اسلامی وارد عرصه شده و اکنون نیز برای تامین و حفظ امنیت و کیان اسلامی فراتر از مرزها پا گذاشته است.

 فرمانده سپاه نمین بیان کرد: بسیج و سپاه هیچ نقشی در جمع آوری ماهواره ها ندارد اما در صورتی که دستوری مبنی بر جمع آوری ماهواره ها ابلاغ شود با تمام توان وارد عرصه خواهد شد.

 وی گفت: در حال حاضر تمامی استفاده کنندگان از ماهواره به همراه کد پستی منازل شناسایی شده اند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار