به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته معلم جمعی از فرهنگیان و پاسداران پارس آباد با امام جمعه موقت اين شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۷۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام و المسلمین 'صالح اسدي' امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در دیدار با جمعی از فرهنگیان و پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان با استناد به آیات و روایات متعدد جایگاه معلم از دیدگاه اسلام را یادآور شد و افزود: اهمیت معلم در اسلام، بیانگر نقش و كاربرد او در جامعه است.

وی با بيان اينكه اگر نقش معلم حیاتی نبود، اسلام تا این حد به او بها نمی‌داد، گفت: ادامه سعادت یک جامعه در گرو ارزش کاری معلمان است و اگر به دنبال جامعه ای روبه رشد وپیشرفت وتعالی هستیم باید به معلم نگاه ویژه ای داشته باشیم چرا که تمام پیشرفت فردی واجتماعی از برکت وجود معلم حاصل می شود.

امام جمعه موقت پارس آباد، شغل معلمی را بسیار ارزشمند توصیف كرد و افزود: شغل معلمی به جهت هدایت انسانها شغلی مقدس و همتراز با شغل انبیا می باشد.

اسدي در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه کشوری، توجه به آموزش و پرورش را موجب پیشرفت جامعه دانسته و افزود با عنایت و توجه بیشتر به آموزش و پرورش مطمئنا کشوری پیشرفته خواهیم داشت.

مدیر آموزش پرورش شهرستان پارس آباد نيز در این دیدار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه و هفته معلم، گفت: تمامی موفقیت هایی که در مجموعه آموزش پرورش پارس آباد داریم مرهون همدلی و همزبانی خوبی است که در مجموعه آموزش پرورش در میان مسئولین به عنوان پشتیبان دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد شده است.

'احمد دهقاني' با بیان این مطلب که همه جامعه به نحوی معلم هستند، خاطرنشان كرد: ماموریت آموزش و پرورش تربیت نیروهای خلاق و ولایت پذیر و تربیت یافته می باشد.

 

ارسال نظرات