امام جمعه شهرستان قوچان تاكيد كرد: معلمين قبل از تعليم به مسئله تربیت و پرورش دانش آموزان توجه داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام طباطبایی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و فرهنگیان شهرستان قوچان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه وبسیج اظهار داشت: آنچه امروز بشر بیش از هر چیز به آن نیاز دارد تزکیه و تهذیب نفس و پرورش است چرا كه آنچه که امروز بشر را به فسادکشانده درعین حالیکه به پیشرفت رسیده عدم توجه به تزکیه و پرورش است.

وي ادامه داد: اینکه می بینید امروز در برخی از کشورها انسانهای زیادی کشته می شوند ولی عواطف بعضی از انسانهامتوجه آن نمی شود و خدشه ای به آن وارد نمی شود نتیجه بی توجهی به تزکیه نفس و پرورش صحیح است.

وي ابراز داشت: بهتر است کسانی که در امرتعلیم و تربیت مشغول هستند قبل از تعلیم به مسئله تربیت و پرورش دانش آموزان بپردازند.

طباطبائي خاطر نشان كرد: ماباید هر روز و همیشه برای این نظام اسلامی دعاکنیم چراکه امروز امنیت و حفظ حکومت اسلامی که پرچم عدالت خواهی را به دوش می گیرد از هرچیزی مهمتر است و تنهاکشور اسلامی و انقلاب اسلامی عزیز ماست که این امرخطیر را به دوش گرفته و در مقابل زورگویان و ظالمین باتمام قوا ایستاده است ومی بینید که امروز چشم همه مظلومین و آنهایی که دنبال کلمه توحید هستند به این نظام و کشور اسلامی ماست.

درابتدای این دیدارحجت الاسلام هاشمی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی به تشریح اقدامات وبرنامه ریزی عقیدتی سیاسی درسپاه وبسیج پرداخت و بیان کرد: از آنجاکه وظیفه سپاه و بسیج پاسداری از انقلاب اسلامی در همه ابعاد و زمینه هاست وانقلاب اسلامی یک نهاداعتقادی ومعنوی است لذاعقیدتی سیاسی اصل واساس سپاه است و بدون آن سپاه وبسیج ازهویت اصلی خوددورمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها