خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: استان فارس داشته ها و اصالت غنی در بخش فرهنگی به ویژه فرهنگ اسلامی دارد که می بایست به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی و دینی در کشور معرفی شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۵۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سردار غلامحسین غیب پرور سه شنبه در دیدار شورای فرماندهی سپاه فجر فارس با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) بیان کرد: استان فارس در بخش فرهنگی توانمندی های بیشماری از جمله وجود بیش از هزار و 800 امام زادگان و بقاع متبرکه و 15 هزار شهید انقلاب اسلامی دارد که باید از این ظرفیت ها و داشته های فرهنگی معنوی به نحو مطلوبی استفاده و بهره برداری شود. 

وی با بیان اینکه داشته های فرهنگی مذهبی شیراز باید به مردم داخل و خارج ازکشور معرفی شود افزود: وجود بارگاه امام زادگان عظیم الشان در این استان و در راس آنها حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) افتخار مردم استان فارس است که منشا آثار و برکات بیشماری برای فارس و شیراز است.

غیب پرور اظهارداشت: تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با تاسی به فرمایش های رهبرمعظم مبنی بر نام گذاری شیراز به سومین حرم اهل بیت(ع)، در جهت معرفی این امام زاده واجب التعظیم اقدامات سترگی انجام داده است.

وی با اشاره به شعار امسال اضافه کرد: همبستگی و انسجام آحاد مردم و مسئولان در دروان نظام، یکی از مهمترین مولفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها